NAK TAU INFO KLIK SINI

Friday, May 11, 2012

VIDEO PENGAKUAN PERAKAM VIDEO PENDERAAN ANAK OLEH IBUNYA

Tadi GK baru je tulis entry pasal kisah disebalik kes penderaan anak oleh ibuya..tak sangka dalm metro menceritakan benda yang sama juga..memang kebetulan sungguh...tapi ini paling menyayat hati sebab perakam video tue kata anak tue penah dilempar ke dinding oleh ibunya.
Dah empat kali anak itu didera...betul tak GK kata perakam tu rakam sebab nak repot kat polis..kalau tak macam ne dia nak repot kalau takat cakap mulut je...
KUALA LUMPUR: “Saya membuat rakaman semata-mata untuk diserahkan kepada polis kerana saya sudah tidak tahan melihat bayi itu kerap dikasari ibunya. Jadi, jangan kata saya bersubahat (mendera) atau tidak bertimbang rasa.”
NOOR...dipukul ketika cuba selamatkan mangsa
Itu penjelasan wanita dikenali sebagai Noor yang merakam adegan seorang bayi perempuan berusia 10 bulan didera ibunya dan rakaman video itu dimuat naik dalam Internet kelmarin, sekali gus menimbulkan kemarahan orang ramai.
Harian Metro semalam menyiarkan berita mengenai adegan rakaman video berkenaan serta kenyataan Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Asisten Komisioner Arjunaidi Mohamed yang kes itu berlaku Mei tahun lalu dan ia sudah disiasat polis, malah ibu terbabit sudah dijatuhi hukuman penjara 18 bulan.

Noor, 30-an, berkata, dia tidak tahu siapa yang memuat naik rakaman video itu dalam Internet dan sedih apabila sebahagian besar maklum balas pengguna Internet mengenainya menyalahkan dia kerana dianggap bersubahat apabila tidak menyelamatkan bayi itu daripada didera ibunya.

“Itu ikhtiar terakhir saya untuk selamatkan bayi berkenaan. Saya sangat sedih kerana sebelum itu sudah empat kali wanita terbabit yang juga rakan saya memukul bayinya dengan teruk termasuk menghumban ke dinding,” katanya ketika ditemui di rumahnya di Petaling Jaya.
Dengar sendiri pengakuan perempuan ini:

3 comments :

  1. thanks for info...betul juga kata akan tuh..

    ReplyDelete
  2. tak perlu hairan kot camne video tu tersebar..siapa yang simpan bahan bukti ? majistret ? ketua kampung ? ahli bomba ? petugas hospital ? tukang kebun ?

    ReplyDelete
  3. Boleh tahu x..kenapa pompuan tu dera ank dia....????????apa motif dia...marahkan suami ka, gila meroyan ka...apa ka..kenapa ek...??

    ReplyDelete

Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

Related Posts with Thumbnails

IKLAN JAP