NAK TAU INFO KLIK SINI

Wednesday, June 8, 2016

ALHAMDULILAH 6 BE DARI NUFFNANG UNTUK BULAN RAMADAN INI

 Syukur ke hadrat Ilahi sebab kemurahan rezeki yang Allah kurniakan kepada saya. GK agak dah lama menyepi nak citer pasal nuffnang ni...sebenarnya income blog saya semata-mata dari nuffnang..saya tak dak join mana-mana pengiklanan yang lain sebab saya bukan full time blogger bila ada kesempatan baru boleh nak menulis blog..

Paling membuat saya terharu walaupun saya agak lama menyepi dari menulis sebab kekangan tugasan yang melampau...pihak nuffnang masih lagi bermurah hati memberikan saya agak banyak juga BE iaitu 6 BE untuk saya review dan meningkatkan pendapatan blogging saya...

Tapi saya sedih dan agak terkilan sikit la walaupun CPUV saya banyak tapi taraf

Status Glitterati Nuffnang saya dah ditarik balik...

Adakah ini disebabkan oleh ketidaksempatan saya untuk update blog menyebabkan status saya ditarik bali...why nuffnang..why???? saya setia dengan u ok...i tak penah curang dengan mana-mana syarikat pengiklanan...give me back my glitterati(ayat merayu)..huhu

Ok la dikesempatan ini, GK nak ucapkan selamat menyambut bulan Ramadan Al Mubarak...posa jangan tak posa tau....










post signature

No comments :

Post a Comment

Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

Related Posts with Thumbnails

IKLAN JAP