NAK TAU INFO KLIK SINI

Friday, May 25, 2018

PELAKON DRAMA JUVANA JOHAN AS'ARI MOHON MAAF PADA TUN MAHATHIR

Ekoran tweet pelokon drama Juvana yang popular dengan watak Botak, telah menulis sesuatu yang membuat seluruh rakyat Malaysia berasa terkilan dan marah pada beliau..

Dia memuat naik Tweet berbunyi “Cuba check rumah Tun, mesti banyak juga duit”.




BERITA PENUH DARI M.STAR:

TINDAKAN pelakon Johan As’ari menulis di Twitter mengenai Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad mengundang kecaman ramai.Namun Johan atau nama sebenarnya Johan Ariff As'ari, menegaskan laman Twitter beliau adalah ruang peribadi untuknya meluahkan pendapat.

“Saya tidak ambil pendekatan yang serius, malah akaun Twitter saya ada hak untuk meluahkan apa yang saya mahukan.“Saya tidak terfikir perkara ini akan tular, secara tidak langsung saya rasa bersalah dengan netizen diluar sana dan dengan rendah hati saya pohon maaf kepada yang terguris,” katanya kepada mStar Online.

Johan, 31, turut mengakui tidak mempunyai niat buruk dengan kenyataannya itu.Dia memuat naik Tweet berbunyi “Cuba check rumah Tun, mesti banyak juga duit”.Tweet pelakon yang terkenal dengan watak Botak dalam drama bersiri dan filem Juvana itu telah diulang kicau lebih 600 kali.

post signature

No comments :

Post a Comment

Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

Related Posts with Thumbnails

IKLAN JAP