NAK TAU INFO KLIK SINI

Wednesday, August 18, 2010

MATA KIRI DOK BERKEDIP

Dari kemarin lagi mata kiri asyik berkedip-kedip je..pasal pe tah?issshhh...nie buat hati tak senang duduk nie...cari kat pak cik goggle firasat mata berkedip then saya jumpa keratan nie...tak tau la pakai ke tak?

             "Ada orang cakap mata berkedip ini ada tanda,
               contoh kalau kanan berkedip nak jumpa orang jauh 
               atau  ada pekara baik. 
              manakala kalau kiri nak menangis atau mungkin ada  
              berita buruk..
             tetapi bagi saya macam benda ini kebetulan jer..   
             kekadang bila mata kiri berkedip 
             in the end memang ada 
             dengar berita kematian atau buruk"

Hati saya nie tak puas nak tau apa lak dari sudut perubatan punyer pendapat..pastu saya jumpa la keratan 
nie... kata dari blogger nama biezztto..

"lecturer aku penah ckp, bile kelopak mata/kening bergerak2 tu sbb stress,..
kekadang bile kite stres, badan kite tak release..
jd, klu dh stres gk urat2 tu,..
bergerak2 le."..
 

Apa pendapat korang betul ke kebetulan...penah tak benda nie jadi kat korang?isssshhh risau juga hati nie...

2 comments :

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Salam

    Sebenarnya penah jugak dengar dan baru jek mengalami pasal benda nie, sebenarnya tak ada kaitan pun semua ni, kalu kita terlalu percaya berkedip sebelah kiri menangis, berkedip sebelah kanan akan jumpa orang yg lama tak jumpa, semua tu akan menyebabkan tekanan kepada kita dan menganggu emosi. Bagi saya, banyak berdoa kepada ALLAH minta dijauhkan benda buruk dan sentiasa dilimpahkan dengan ketenangan yer...

    ReplyDelete

Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

Related Posts with Thumbnails

IKLAN JAP