NAK TAU INFO KLIK SINI

Thursday, September 23, 2010

☂ CARA BUAT BANNER ღღღ

Selamat ☀ semua, wah macam cikgu lak aku nie....tadi buka fb pastu ternampak la satu mesej yang kak die tinggal kan....korang nak tengok tak dia tanya per?


❤SOALAN YANG KAK DIE TANYA❤
ⓐ KAK DIE NAK AKU TUNJUK CARA BUATKAN BANNER.
ⓑ KAK DIE TANYA MACAM NE AKU BUAT HEADER..

♧Rupanyer ada lagi blogger yang berminat nak tau cara aku buat banner nie buat haku terharu nie...mana tak terharu ada juga orang berkenan dengan banner aku...kalau korang suka banner aku..jom la kita exchangeツ

☁ Ok kepada kat kak die  dan kepada semua blogger yang nak tengok cara buat banner korang klik sini

Pada soalan yang ke dua dia mintak aku tunjukkan cara buat header blog...ni nanti aku usahakan...tunggu ye... ☆☆☆




2 comments :

Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

Related Posts with Thumbnails

IKLAN JAP