NAK TAU INFO KLIK SINI

Thursday, September 2, 2010

EH DAH DEKAT RUPANYER

Tak sangka pejam celik pejam celik dah nak dekat ulang tahun pernikahan kami...tapi yang buat daku tersentuh hati bila tengok DAISYPATH tengok tarikh lagi 1BULAN 1 MINGGU 1 HARI lagi nak sambut ulang tahun pernikahan kami...macam 1 MALAYSIA pulak..harap2 angka 1 nie bawa tuah pada aku arini....tapi dalam keseronokan terselit kesedihan sangat...kami tak dikurniakan zuriat lagi..huhuhuhu sedihnyer...alangkah indahnyer sebelum anniversarry nie aku di sah kan mengandung...alangkan happynyer hati kami...nak tengok dak daisypath kami...

Tengok betul tak apa aku cakap...aku tak tipu punyer...aduis perut nie asyik sakit je la...dah seminggu aku sembelit je...tensen la..semalam nak tido pun payah..ada ke pukul 2.30 pagi aku terpaksa bangun sebab perut sakit tak selesa nak tido..nak tak nak aku layan je la baca majalah NUR..dari muka depan sampai muka surat belakang aku baca..last2 pukul 5.00pagi baru aku tertido...pagi tadi apa lagi aku pun terlambat la bangun tido...aku terjaga pukul 7.15 pagi kelam kelibut aku bersiap...

Besa la kalau aku bersiap memang ambik masa juga..tengok jam alamak dah pukul 7.47 sempat ke nak drive pi keje nie...nak kejut hubby la mintak hantar..dia kalau bawa motor kalah mat rempit...kalau naik kete confirm aku tak sempat punyer nak sampai sebelum pukul 8.00pagi...
Cian lak tengok dia tido nyenyak je..ye la baru balik keje pukul 5.45pagi...tapi aku nak juga kejut dia..kalau tak aku lambat...memang seperti yang aku jangkakan dia bawa motor memang laju...akhirnyer tak sampai 12 minit aku dah sampai opis..arini aku tak lewat lagi...nak clean record kedatangan....hehehehe




No comments :

Post a Comment

Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

Related Posts with Thumbnails

IKLAN JAP