NAK TAU INFO KLIK SINI

Saturday, July 16, 2011

JOM EDIT GAMBAR KAHWIN

Dah lama tak sentuh CS3(PHOTOSHOP 3) orang sekarang dah advance pakai cs5 aku masih lagi dok guna cs3...
nanti la aku tukar...
malas nak update lagi...

Minggu lepas, kami masuk kedai gambar terpandang la frame besar gambar kawin sapa tah lawa sangat...
apa lagi my hubby pun mintak la aku design macam tue..

Semalam aku pun mula la mendesign...tapi tue la bila dok lama2 depan laptop mula la aku sakit belakang..
Tapi hajat sang suami kena tunaikan juga...
Dia kata nak bubuh frame gambar kawin dari nikah pastu kenduri kedua belah pihak pastu gambar outdoor..

dia kata "nanti raya boleh gantung kat dinding umah kita"...
dia dok berangan nanti raya orang ramai akan mai umah nak tengok baby kita..
Jadi dia nak hiaskan umah cantik-cantik tahun nie..
Sebab nie raya paling bermakna bagi kami sebab nak sambut orang baru...

Erm...walaupun agak sedikit penat dan kekeringan idea aku tetap akan design juga bagi dia puas hati..

Hari nie aku dok mengadap website deviantart je la dok cari brushes photoshop dan shapes yang mabeles...dok cari juga wallpaper yang cun2 boleh buat background..

Korang nak tengok hasil dia tak?
Tungggu ye....

 Nota Kaki:
Semalam dok tengok balik cd gambar kawin air mata aku menitis aku jadi sebak...baru aku perasan mak aku nangis masa pengantin lelaki mai nak bawa aku pergi...aku tak nah perasan pun sebelum nie...it's make me touching...huhuhu




No comments :

Post a Comment

Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

Related Posts with Thumbnails

IKLAN JAP