NAK TAU INFO KLIK SINI

Tuesday, August 19, 2014

SOALAN LAZIM TEMUDUGA: APA KELEMAHAN ANDA?

Apakah kelemahan anda yang harus kami ketahui? Adakah anda melakukan sebarang perkara yang akan membantu anda mengatasi kelemahan tersebut?

Pernah tak korang ditnaya soalan kelemahan diri sendiri...erm agak-agak apa korang akan jawab? mesti korang risaukan nak buka pekung didada..risau nanti jerut diri sendiri...ok GK ada tips nak jawab soalan ini..



Apakah kelemahan anda yang harus kami ketahui? Adakah anda melakukan sebarang perkara yang akan membantu anda mengatasi kelemahan tersebut?


            Sebagai manusia biasa saya juga mempunyai kelemahan, walaubagaimanapun kelemahan saya tidaklah seteruk yang disangkakan. Saya seorang yang tegas, setiap tugasan yang diberikan kepada saya, saya inginkan ianya sempurna dan siap pada masa yang ditetapkan. Saya tidak suka menanguh kerja. Mungkin ia mengundang rasa tertekan kepada orang bawahan saya. Tapi kelak ia mendapat impak yang positif daripada pihak atasan.

NOTA KAI:
Ini contoh jawapan yang GK rasa logik tapi seandainya korang ada jawapan yang lebih kreatif korang boleh tulis kat komen..untuk kita kongsi bersama yang lain...
post signature

2 comments :

  1. Hai GK. Saya ingin kongsikan pendapat saya pula. GK tolong komen yer..

    Saya suka melakukan kerja dengan sempurna sehingga kadangkala mengambil lebih masa untuk menyiapkannya, malah terlebih memberi output dari yang sepatutnya. Saya mengatasi kelemahan ini dengan cara menyemak semula matlamat, visi dan misi sesuatu tugas itu. Maka, saya boleh mengawal perjalanan kerja saya kembali ke landasan yang tepat.

    ReplyDelete
  2. Hai GK . Sy nak kongsi kelemahan saya pulak ..

    Kelemahan saya adalah saya seorang yang cerewet .. Setia inci kerja saya, saya nakkan perfection .. Setiap yang saya lakukan perlu teratur agar tidak kalut nanti .. hihiji ..

    Doakan saya lulus interview #LatihanPenolongPegawaiPerubatan nanti .. wink wink wink ..

    Blog GK sangat sangat sangat sangat sangat sangat membantuuu ! !

    ReplyDelete

Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

Related Posts with Thumbnails

IKLAN JAP