NAK TAU INFO KLIK SINI

Thursday, October 21, 2010

SEDAPNYER AIS KRIM CORNETO

Buka blog saya arini..saya tengok iklan aiskrim cornetto dok menari-nari dia atas header blog saya...
Perut dah la tak makan apa lagi..kalau dapat makan aiskrim cornetto pagi2 nie alangkah sedapnyer.... Saya paling suka aiskrim cornetto perisa BLACK FOREST..
http://2.bp.blogspot.com/_mUcSKkng8rg/RuT_J8OIPsI/AAAAAAAAABg/xS1Z0MWXU4U/s320/CORNETTO.gif 

Makan aiskrim tu sambil layan drama "INIKAH CINTA" gandingan akim dan julianna kat astro memang layannnnnnnn punyer.... 
Korang nak tau dak sinopsis citer nie: 
"Drama ini berkisah tentang percintaan dua remaja yang bertemu dalam keadaan tidak diduga. Akim memegang watak seorang pelajar tahun akhir yang mempunyai minat mendalam terhadap muzik dan bercita-cita menjadi seorang penyanyi. Manakala Juliana merupakan seorang gadis yang baru sahaja berdepan dengan pengalaman pahit dalam percintaan yang membuatkannya hilang kepercayaan kepada lelaki. Kedua-dua mereka mempunyai latar kehidupan berbeza tetapi mempunyai satu persamaan iaitu mengemari aiskrim Wall’s Cornetto dan dalam satu kejadian mereka berjumpa dan bercinta".

Korang tau tak yang lagu INIKAH CINTA tu lagu yang ditulis sendiri oleh Akim...pandainyer mamat nie buat lagu sedap lak tue sesedap ais krim cornetto..Akim kata dia buat lagu nie masa dia dok sorang2 tiba2 datang ilham..Ke tengah berbunga cinta Akim masa buat lagu nie? 

5 comments :

  1. sedapnya corneto.. lagu inikah cinta pun sedap bila didgr.. hex...

    terbaru "budak dalam ni"

    ReplyDelete
  2. ooo makan nih memang best nih....
    lagu tu pun syok gak..
    kuman "Bee.." Entry

    ReplyDelete
  3. Gadis Kampung: mmg sedap cornetto tu!

    ReplyDelete
  4. ada sapa2 nak belanja saya tak?hehehehe isssshhhh malu la pulak mintak2....

    ReplyDelete
  5. Greetings! Very useful advice within this article!
    It is the little changes that will make the most important changes.
    Thanks a lot for sharing!
    Also visit my blog - Make Fast Money

    ReplyDelete

Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

Related Posts with Thumbnails

IKLAN JAP