NAK TAU INFO KLIK SINI

Thursday, October 21, 2010

KL ke JB cuma RM9.90 naik AIRASIA

Syok la arini, iklan macam2 ada kat blog saya nie..semua iklan yang kuar kat blog saya nie saya suka sangat, antara iklan yang buat saya tertarik ialah  iklan nie iklan AIRASIA...member baik saya dia bagitau tiap2 minggu dia akan fly ke kl naik kat a.setar la pasal Perlis tak de airport..
Dia kata naik flight jimat masa, pastu tambang lebih murah berbanding nak drive dari Perlis ke Kuala lumpur...dah tue dia kata penat pun tak terasa..ala 40 minit je dok atas kapal terbang AIRASIA..pastu ada orang layan lagi...best tue...i like...

Pastu saya pun buka la website AIRASIA korang tau tak dari 19.10.2010 sampai 31.10.2010 ada offer murraaaaaaaaaaaahhhh gileeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer...
KOrang tau tak tambang dari KL ke JB cuma RM9.90 JE...Naik bus pun tak dapat harga nie...
Ok saya tunjuk antara tambang yang boleh buat korang terbeliak mata...

Terbang dari Kuala Lumpur (Terminal LCC), Kuala Lumpur ke:
Johor Bahru RM 9.00
Kuala Terengganu RM 9.00
Alor Setar RM 19.00
Kota Bharu RM 19.00
Langkawi RM 19.00
Penang RM 19.00
Kuching RM 49.00

Terbang dari Lapangan Terbang Antarabangsa Pulau Pinang, Penang ke:  
Kuala Lumpur RM 19.00
Johor Bahru RM 29.00
Kota Kinabalu RM 69.00
Terbang dari Lapangan Terbang Antarabangsa Pulau Pinang, Penang ke:
1) Indonesia
Medan RM 49.00
Surabaya RM 69.00

2) Macau
Macau RM 149.00

3) Singapura
Singapura RM 69.00

4)Thailand
Bangkok RM 129.00
Apa lagi sapa yang nak bercuti boleh la booking sekarang..bak kata AIRASIA "Everybody Can Fly"
Nak tengok destinasi lain berserta tambang korang klik je sini JOM TERBANG

2 comments :

  1. Gadis Kampung: murah wooooo....blh ulang alik selalu! hu3...

    ReplyDelete
  2. tue la pasal murah sangat...naik teksi pun tak dapt harga nie...tapi syg la perlis tak de airport payah la nak naik kapal terbang boleh naik kat a.setar je la...

    ReplyDelete

Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

Related Posts with Thumbnails

IKLAN JAP