NAK TAU INFO KLIK SINI

Monday, December 6, 2010

CONTEST 'pic paling cute!!!'

Hari nie saya nak join contest "pic paling cute"..saya pun tak tau nak pertaruh gambar mana..

SYARAT CONTEST NIE:
Syaratnyer yang pertama terbuka kepada semua blogger PEREMPUAN sahaja.....memandangkan saya memang dilahirkan sebagai seorang wanita maka saya layak untuk join contest nie..yeah...
Syarat yang kedua wajib menjadi  FOLLOWER blog aku ni eh silap bukan blog aku tapi blog tuan contest nie (elly@sue).... Syarat yang ke tiga wajib meletak banner contest yang cute miut nie dalam entry dan sidebar saya..ini memang syarat wajib la kalau join contest wajib la letak banner pastu kena link terus ke tuan punyer blog nie...
 

Jadi bagi memenuhi sayarat ke empat contest nie saya kena  upload 1 gambo yang paling cute mute! nak wat memek muke pon xpe! lagi best! 
 Gambar nie saya pilih pasal saat nie saya kat jeti kuala kedah sebab baru sampai dari langkawi , waktu nie senja..badan penat sangat tapi still boleh posing lagi..make up pun dah tak de nie kira natural beauty la..bagi saya nie paling cute la(perasan betul aku nie) pasal baru bangun tido make up pun tak pakai dan cuaca pun dah senja tapi i like this photo...
dibawah gambo tu kena tulis sket macam ni...........
saya suka blog elly@suely  sebab saya suka tengok muka anak-anak dia MUHAMMAD ANIQ HAQIMIE & NUR DANIA QISTINA 

ok n lastly, dah siap saya  letak la link korang tu kat ruangan komen entri ni....susah ker? xsusah kan???............. senang bangetttttttt!!!
    hanya seorang pemenang bertuah sahaja yang akan dipilih!..........

    tarikh contest ini mulai hari ini 26 nov sehingga 26 dec 2010...........

    hadiah yang menanti................. SHAWL + INNER (thats why hanya perempuan je leh join hehehe)

    TUNGGU APE LAGI??? JOIN LA!!!..............

    3 comments :

    1. Aduh ingat nak join gak contest nie mana le tau kut "pak cik menang motor' tapi utk pompuan aje :(

      ReplyDelete
    2. hehehehe teringat iklan tue buat saya tergelak je...ada lagi tak agaknyer pakcik tue...

      ReplyDelete

    Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

    HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

    Related Posts with Thumbnails

    IKLAN JAP