Friday, August 17, 2012

SENARAI KELENGKAPAN HARI RAYA

Salam semua,
amboi tak sabar nak raya korang ye..
pakat dok dengaq lagu raya je sekarang nie..
kalau pasang radio nak deejay tue pasang lagu raya je 24 jam...tak gitu hehehehe..
Tapi tue la kan GK dok tengok orang pempuan yang kalut terlebih bila menjelang raya nie...(walaupun posa tak cukup)
Siap ada yang dah siap buat list raya lagi...takut-takut ada barang tak beli lagi...ok jom kita check list barang kelengkapan raya GK..



  1. Baju raya mak, ayah,adik, suami, anak-anak, pak mentua, mak mentua dan adik2 ipaq = complete
  2. Kuih raya untuk umah sendiri, umah mak, umah mak mentua = complete
  3. Baju jalan -jalan untuk anak dan suami = complete
  4. Kain langsir = (pakai je langsir lama)
  5. Lampu lip lap- lip lap dan pelita sekeliling rumah = complete
  6. Duit raya = complete
  7. Duit minyak petrol dan tol = complete
  8. Zakat fitrah = complete
  9. Bayar fidyah = complete
  10. Juadah untuk rumah terbuka = (tak cari lagi)
Yang paling mustahak duit selepas raya kena mau simpan juga..takut lepas raya korek tabung pulak huhuhuhu...


2 comments:

  1. Hehe.. all completed. Tahun ini no new telekung for m just maintain telelkung lama janji bersih utk solat idilfitri bersama keluarga. Salam ied. Peace...

    ReplyDelete
  2. huhuhu GK tak sempat nak solat raya..

    ReplyDelete

Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

IKLAN BERBAYAR

There was an error in this gadget

HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

Related Posts with Thumbnails