NAK TAU INFO KLIK SINI

Wednesday, September 19, 2012

MEERA ISTERI KETIGA TAUKE RAJA LAWAK

GK nak tunjuk gambar isteri terbaru tauke raja lawak..nama meera..nampak muda tang..tang...
meera nie isteri ketiga buat tauke...wah beruntung tauke..dah 3 kali kawin...
sedikit pengakuan tauke raja lawak:
“Yang sebenarnya, saya dah 3 kali berkahwin. Dengan isteri pertama, saya dah lama cerai. Manakala dengan isteri kedua masih dalam proses penceraian dan menunggu kata putus dari mahkamah
“Semuanya berlaku secara kebetulan yang mana saya bernikah dengan isteri baru saya iaitu Meera sebelum saya jatuhkan talak secara sah kepada isteri saya sebelum ini. Saya juga mengaku bahawa saya berkahwin dengan Meera di Thailand dengan ditemani beberapa saksi,” katanya.
Dalam pada itu, Tauke menafikan dirinya sudah bercerai dengan isteri barunya itu. Sebaliknya, dia mengakui sedang mengalami krisis rumah tangga dengan perkahwinan baru berkenaan


NOTA KAKI:
Tauke mengesahkan dia dah bercerai dengan meera nie selepas 2 minggu berkahwin...
post signature

4 comments :

  1. Pergghhh...murahnya harga sebuah perkahwinan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. murah pada manusia yang tak tau nak menghargai...yang sengsara isteri...habis madu sepah dibuang...

      Delete
  2. Replies
    1. kesian kan org yang kena madu dan janda...nauzubillah...mintak simpang la...

      Delete

Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

Related Posts with Thumbnails

IKLAN JAP