NAK TAU INFO KLIK SINI

Tuesday, October 12, 2010

ANUGERAH TERINDAH: ANAK KEMBAR

Masa saya dok blogwalking tadi saya terjumpa blog yang membuat hati saya terus rasa nak menjeriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitttt wawawaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawa bestnyer diorang....
Sedih + seronok+gumbira=jeles
Kenapa saya kata begitu? sebab saya terjumpa "benda" yang paling saya teringin sangat nak ada....
Ok la saya citer..saya terjumpa blog nie nama blog dia http://mamakembar3.blogspot.com
Suka sangat bila tengok gambar anak2 dia..anak dia kembar..bukan kembar dua tapi kembar 3 orang...bestnyer..dah la comel2..bila tengok gelagat diorang rasa bahagianyer...walaupun bukan anak sendiri tapi rasa tenang je tengok muka diorang..mai la kita tengok sama2...

Anak akak nie nama FAHMI, FARIS dan FAUZI

 

9 comments :

  1. Gadis Kampung: mak oiiiii!!!! chumel2 plak tu....

    ReplyDelete
  2. wah2 kiutnye...
    xpa..sbr shida sbr...insyaallah..akak doakan untuk shida ye..kwn2 doa la sama untuk shida ye,,moga2 dgn kita sama2 berdoa inyaallah di makbulkan...

    ReplyDelete
  3. thanks a lot dear for this n3! glamer hero hero encem mama tuh hehehe. Moga moga you'll be blessed with triplets too, InsyaAllah :-)

    ReplyDelete
  4. Comelkan diorang, teruja sgt sya tgok...

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Geramnyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee/...
    sukeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..
    mau anak kembar jugakkkkkkkkkkkkkkkkk
    cuteyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

    ReplyDelete
  7. eii..bestnya..tp family xda gen kembar...so, camne nak anak kembar mcm ni ;)

    ReplyDelete

Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

Related Posts with Thumbnails

IKLAN JAP