NAK TAU INFO KLIK SINI

Thursday, November 25, 2010

BLOG KEMBAR 3

Tadi macam besa la lawat anak-anak menakan dulu (mamakembar3 jangan mare ye hehehe) hari-hari mesti nak tengok sikembar tu buat pe..harini paling best sangat pasal dapat jumpa lagi 2 blog yang citer pasal kembar3 juga..blog yang dimaksukan ialah blog 
Saya sedekahkan Al-Fatihah untuk ibu sikembar3 nie pn Aishah kerana sudah kembali ke rahmatullah pada 22/11/2010 kerana terjatuh dari bilik air..sumber dari amrafahan. anak-anak dia memang comei...comei sangat..jom tengok gambar anak dia:

yg tepi kiri ni...Nur Afrina, tgh..Nur Ariana dn kanan tu Nur Adriana 


 pastu saya terjumpa blog:
nie la anak2 dia yang menariknyer blog nie di tulis oleh abah diorang...comei2 la anak2 dia...rasa nak cium je..

 Auni Faqihah

Auni Haziqah

Auni Naqibah  

9 comments :

  1. dah follow u...follow me back ya
    http://diarialeesya.blogspot.com

    share link nak x?

    ReplyDelete
  2. sedih kan..huhuhu..Al Fatihah buat Kak Aishah

    ReplyDelete
  3. Saya juga telah membaca kisahnya. Simpati dgn keluarganya dan alfatihah buat beliau.

    Jom Singgah! Macam-macam cerita ada. "Segalanya disini suka duka sebuah kehidupan - akuanakpahang"

    ReplyDelete
  4. comel dapat kembar ni,

    kak,
    amek tag kat sini yea,
    http://wansiti.blogspot.com/2010/11/mush-1st-giveaway.html

    ReplyDelete
  5. kesiannya...Allah lebih menyayangi..al-fatihah

    ReplyDelete
  6. al Fatihah utk arwah... semoga si kembar dpt membesar dgn sempurna.....

    rupanya ramai gak ea baby kembar 3... terujanya sy..heheheh

    ReplyDelete
  7. saya suka blog awak la.

    http://permatayangdicari86.blogspot.com/2010/11/saya-suke-blog-awak-la-tak-faham-ke.html

    ReplyDelete
  8. Gadis Kampung: ada juga terbaca ttg pemergian blogger Aishah ni. Pnh juga beberapa kali masuk blog dia......kesian.....Al-Fatihah utk aruah.

    ReplyDelete

Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

Related Posts with Thumbnails

IKLAN JAP