NAK TAU INFO KLIK SINI

Friday, November 26, 2010

HEBATNYA PENGARUH BEN ASHAARI


Kemarin saya buka blog saya,dekat dashboard saya ada dua blog satu blog nie la DESIGN ART'S GADIS KAMPUNG dan satu lagi HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG..yang buat saya terkejut tiba2 dalam masa sehari blog saya HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG melonjak menjadi 62 folllowers yang mana sebelum nie hanya ada 41followers saja...dasatnyer 21 orang yang add saya dalam masa sehari (lebih dari 24jam la) nie semua blogger dari blog ben ashaari...

Nie yang buat saya terkejut beruk...
Korang penah tengok tak muka beruk terkejut? mai dekat sikit saya nak tunjuk...
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjw917s-EtL0oBExZYwUyjtDLEXMakC2gGPcDOb-2kuyo0oe7EJ0qLhTpGMG82gPK6vj5rq_3yHAJb3sSchvTj_tB1Uu8MDEhpo-F3S0uXhpdENnRvdQ_oX5ErpO1RO5Wru6TKgec8WeiR9/s1600/shocked.jpg
lebih korang macam nie la saya terkejut kemarin...
Alhamdulilah saya dah selesaikan blogwalking ke semua followers di hasiltangan gadis kampung...harini saya nak jejak semua follower design art's gadis kampung pulak...harap2 tak de yang terlepas pandang...ada yang tak de link tapi takpe saya cuba juga untuk jejak berdasarkan nickname korang..kalau nickname memang lain dari yang lain memang senang nak jejak...tapi kalau nickname macam 
SARAH,LISA,ADAM,LI (contoh je) memang payah la nak trace .

4 comments :

  1. BEN ASHAARI memamg hebat kn... dia bantu blogger2 baru cam saya nie ... hehe

    ReplyDelete
  2. Gadis Kampung: Tahniah! Kuasa BW awak juga tu! Teruskan ye...:)

    ReplyDelete
  3. memangpun,syok bolee jd mcm dia...
    awakpun followla saya pulak bolee

    ReplyDelete

Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

Related Posts with Thumbnails

IKLAN JAP