NAK TAU INFO KLIK SINI

Monday, November 29, 2010

KENAPA RAMAI ORANG KAWIN 27&28 NOV 2010?

Selamat pengantin baru...semoga kekal ke akhir hayat kepada semua pasangan yang baru berkahwin...yang tak kawin lagi sabar insyallah jodoh akan tiba juga...jangan susah hati ye...
Korang dapat undangan kenduri kawin banyak tak hujung minggu aritu?korang pi ke tak?jangan tak pergi sudah la...cian keluarga pengantin kalau korang tak pergi majlis diorang...

Kemarin saya pi 4 buah umah kenduri...umah pertama saya makan 
http://farm3.static.flickr.com/2426/3606091077_9fe992b883.jpg
Umah kedua saya tak nak makan nasi dah....perut dah kencang saya makan...
http://www.caterer.com.my/image/path/1343/small/PulutHitam__3_.jpg?1233671870
BUBUR PULUT HITAM
 Masuk umah ke 3 perut dah sendat dah...korang nak tau saya makan apa? saya tak makan..tapi....




minum je air sirap....
http://1.bp.blogspot.com/_23sYZUeHMSQ/SyYsN3adh4I/AAAAAAAAAjE/2-9MbhAydU4/s320/air+sirap.jpg



Masa sampai umah ke empat...korang nak tau tak saya makan apa?










korang scroll sampai jumpa....









kami dah sampai tapi tempat parking tak de...kami pun ...

4 comments :

  1. Air sirap kenduri mmg sdp kan?agak2 knpa yer..

    ReplyDelete
  2. air sirap free tue yg sedap wida hehehehe....
    tue la pasal lyn banyak sangat tak larat nak makan...

    ReplyDelete
  3. Gadis Kampung: sedapnya bubur pulut hitam tuh!

    ReplyDelete

Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

Related Posts with Thumbnails

IKLAN JAP