NAK TAU INFO KLIK SINI

Monday, November 29, 2010

TERHARUNYA BILA ADA ORANG SUDI MENGINGATI SAYA

Saya arini kurang sihat..sakit perut sangat...hujung minggu aritu kenduri sampai 6 buah umah sehari...hati malas nak pi...tapi kaki melangkah juga...tak sanggup nak hampakan perasan mak dan ayah...arini buka blog saya termenung je...jap2 bangun pi toilet...ingat tak nak buat entry apa2 dah...just nak jadi silent reader masuk belog korang...tadi dapat mesej dari MILA dia suruh ke blog dia...rupanyaer mila buat entry pasal saya..huhuhu mila saya terharu sangat...bila sakit-sakit nie ada orang buat entry pasal saya lagi buat saya nak nangis(terharu sangat)..korang nak baca ? klik sini

korang penah pi blog ABAH MILA?blog nie bagus pasal mila nie suka citer pasal abah dia...
nie la belog mila..

nie la entry mila buat untuk saya "LAMBAT TAPI TETAP IKHLAS"

Yang buat saya lagi terharu ada bogger sudi letak link saya dalam komen dia...nama dia 
Bagus la blogger2 sekarang ni...lukman nie bagus dia baru je jadi followers saya di dah sudi promote saya...tima kaceh lukman dan mila...

6 comments :

  1. salam,
    saya jugak terharu gitu....
    ingat mengingati amalan yg baik.

    ReplyDelete
  2. betul..betul...macam upin dan ipin lak...hehehehe

    ReplyDelete
  3. em....thanks so much...
    happy blogging and remember Allah always...sory english tak berape pandai..

    ReplyDelete
  4. Gadis Kampung: Means ramai yang menghargai dan sker blog awak! Saya pon sker!

    ReplyDelete
  5. saya pun suka azzey...bagus la lukman nie...remember u too...

    ReplyDelete

Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

Related Posts with Thumbnails

IKLAN JAP