NAK TAU INFO KLIK SINI

Wednesday, December 15, 2010

BEST SANGAT LAYAN MUZIK.FM

Semalam  layan movie "ESTET" lakonan Farid Kmail sebagai hero pasal tu saya beli cd tue...
http://www.sinemamalaysia.com.my/filemgambar.php?id=832 
Filem nie arahan mamat khalid...terus terang saya bagitau kat korang saya tak berapa suka filem nie...tak best langsung kalau nak bagi bintang tue rasanyer tak de kot...saya layan sekerat je dah bosan tahap cipan saya pun buka la radio...
Mula2 buka hot.fm iklan banyak sangat...last-last saya tunning lagi dah terjumpa la...
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiIBWmSLfUBWVYk17nmWVjvG2AMkmI3vDZPrh2tc8UuhGv84MNp0dsiNiK3awtMie5s3VxLkefktJrOLYWs6Am5s8_X6dJGQU0PhDrjLgmY8zw83byYrn6hIPSF3fVvV1szAEVIEUXcXpI/s1600/muzik-fm.jpg 

Saya ingat stesen radio THR gegar pasal dia pasang lagu hindustan..lam-lama layan stesen nie memang best la...iklan tak banyak sangat..lagu-lagu dia pasang kebanyakan era 90an punyer lagu..yang the latest pun ada..bila tima lagu jiwang memang tangkap syahdu la...teringat masa sek.menengah dulu dengan lagu2 jiwang yang mendayu-dayu buat teringat kawan-kawan sek lama...




No comments :

Post a Comment

Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

Related Posts with Thumbnails

IKLAN JAP