NAK TAU INFO KLIK SINI

Tuesday, December 14, 2010

PEMAKANAN UNTUK ORANG NAK DIET

Korang penah dengar tak iklan nie...
"Badan naik bagai dipam-pam...Terasa angin satu badan."..
ni la iklan yang buat mr.hubby gelak kat saya...
dia kata kalau dengar iklan tu automatik teringat saya...
cisssshhhhh...bedebab...

Sejak kawin ni..badan memang cepat naik...
KENAPA YE??? "mana tak naik kalau siang malam dok asyik mencekik je"
cetus dalam hati je la. lalalala..

Jadi saya dah berazam sebelum masuk tahun baru nie...
seeloknyer saya turun berat badan...tak dapat banyak sikit pun jadi la...
ada sapa2 nak offer jadi personal trainers saya?hehehehe gurau je...

Dah dekat seminggu saya amal minum
dan makan yang ini
saya makan jus apple dengan sup sayur diwaktu pagi...
Tadi baru duduk di cafeteria adik yang ambik order tu boleh kata
"akak mesti nak jus apple dengan sup sayur kan?"
eh mana tau ni?saya tanya dengan kehairanan
(dalam hati pun berkata"mana budak nie tak ingat kalau dah hari2 order benda yang sama"hehehehe)

6 comments :

  1. wah..sama menu kita.
    tak apa...walaupun kita amalkan pemakanan mcm nie...atleast maintand kenyang dan sihat..
    jgn lupa buahan dan sayuran hijau,,

    senaman satu hari 1 jam..insyallah...pasti akan maintand muda dan slim gitu..hehhe

    ReplyDelete
  2. chayok!! beauty pun sedang on diet..;-)

    ReplyDelete
  3. dapny..balik kang msk sup syur la...goreng ikan pow sdap...
    btw selamat berjaya...

    ReplyDelete
  4. Salam, makan rebus2 aje pekena air buah mmg bagus utk diet yang baik :)

    ReplyDelete
  5. wah ramai juga ye amal diet macam nie...masa lapar tue pedih juga perut nie...terbayang pulak ayam KFC dengan pizza hut...dugaan betul ye sekarang nie...

    ReplyDelete

Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

Related Posts with Thumbnails

IKLAN JAP