NAK TAU INFO KLIK SINI

Tuesday, February 8, 2011

KALAU LAGU INI YANG LELAKI BERI PADA WANITA, MAKA....

Seronok tak bercinta?korang ada penah dapat lagu cinta tak?
Ala lagu yang tunjuk lambang cinta korang..banyak-banyak lagu..
Ada satu lagu yang GK dengar kalau orang lelaki nyanyi dan tuju untuk kekasih hati dia maka memang betul-betul la mamat nie cintakan korang sebagai awek dia...
bukan kerana korang cantik atau kaya tapi dia cinta korang sebab diri korang yang memang betul-betul spesel sangat bagi dia...

LAGU BAIK BAIK SAYANG...cuba korang tengok lirik dia..

Aku tak ingin kau menangis bersedih
Sudahi air mata darimu
Yang aku ingin arti hadir diriku
'kan menghapus dukamu sayang

Karena bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengarkan aku

Reff:
Hanya satu pintaku untukmu dan hidupku
Baik baik sayang ada aku untukmu
Hanya satu pintaku disiang dan malammu
Baik baik sayang karna aku untukmu

Semua keinginan akan aku lakukan
Sekuat semampuku sayang
Karena bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengakan aku

TAPI KALAU DIA BAGI LAGU NIE..BAIK KORANG ANGKAT KAKI... 

kau gadisku yang cantik
coba lihat aku disini
di sini ada aku yang sayang padamu



kau gadisku yang manis
coba dekat aku disini
di sini ada aku yang cinta padamu
(MULA-MULA PUJI LA..PASTU...)
***


walau ku tahu bahwa dirimu
sudah ada yang punya
namun aku tunggu sampai kau mau
(SETAN PUN CUCUK JARUM)


reff:
woo woo jangan jangan kau menolak cintaku
jangan jangan kau ragukan hatiku
ku kan selalu setia menunggu
untuk jadi pacarmu


woo woo jangan jangan kau tak terima cintaku
jangan jangan kau hiraukan pacarmu
putuskanlah saja pacarmu
lalu bilang I LOVE U padaku
 (JAHAT GILER PUTUSKAN HUBUNGAN ORANGKAN)

6 comments :

  1. bru dpt lagu pgi2 td..lagu bertemu cintaku :)..ada komen kak GK?

    ReplyDelete
  2. huhu nerz memang minat giler2 lagu baik2 sayang tu.... tapi x de orang nak 'dedacate'kan lagu tu utuk nerz :(

    ReplyDelete
  3. hahaha...menakutkan, banyak lagi kot lagu yang best.. tengok pada liriknya,
    lau boleh dedicate pun best jgk..kan?kan?

    ReplyDelete
  4. tak suka orang yang tak faham bahasa... dah tau orang punya, tak payahlah nak try mengayat2.. baik pompuan, baik laki sama jerk... zaman sekarang memang ramai manusia suka ganggu hubungan orang... biar dia kena panah petir... hahahaha

    ReplyDelete
  5. anak tengok tadi lirik lagu ni..terusss nyanyi...

    ReplyDelete
  6. hikhik..mmg saya bg lagu selamat jalan romeo la kalau dia bg lagu yg 2nd tu..

    ReplyDelete

Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

Related Posts with Thumbnails

IKLAN JAP