NAK TAU INFO KLIK SINI

Saturday, February 12, 2011

VIDEO KELAKAR SITI NURHALIZA DENGAN KEROPOK LEKOR...

Hari ni GK dalam mood nak cari resepi keropok lekor...cari la kat sana sini last-last terbuka youtube...
masa buka youtube tue cadang nak cari cara buat keropok lekor...
lain yang di cari terjumpa yang lain pulak...tapi keyword dia tetap sama iaitu KEROPOK LEKOR cuma...
video nie memang kelakar sangat...video nie di rakam di indonesia...
nak tergelak tengok video nie bila orang itik bercakap dengan ayam...
mana taknyer siti cakap maksud lain orang indonesia tue paham lain...
lama-lama tengok ada juga terlucahnyer diolag diorang...tapi buat2 gelak je la...

JOM LA LAYAN...BOLEH GELAK JUGA...

PART 1:

PART 2:

PART 3:

PART 4:

http://2.bp.blogspot.com/_fMC-JidnBXQ/Sw4k_wwygMI/AAAAAAAAAOA/BCHAeixwG4E/s1600/24_Keropok_Lekor.jpg



4 comments :

  1. kesian..rancangan goreng keropok lekor je ?
    hehehe

    ReplyDelete
  2. cuba-cuba tengok gak kat youtube..lambat loadinglah...tengok sini cepat lak....aiks?yang baju merah tu cakap ala-ala semenanjung..

    ReplyDelete

Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

Related Posts with Thumbnails

IKLAN JAP