NAK TAU INFO KLIK SINI

Friday, June 15, 2012

CARA MENGISI BORANG KERJA YANG SALAH

Ai semua..mesti ada yang senang cari kerja kan..ok mai dekat sikit GK nak tunjuk cara yang salah kalau isi borang kerja...jangan buat macam nie tau...


NAMA: AJOI

AGE: STILL YOUNG

SEX: NEVER. STILL UNDER AGE

RELIGION: I ONLY HAVE EXPERIENCE PRAYING MY CAT WHICH DEAD 2 YEARS BEFORE

RACE: I LOVE TO RACE. HOW U KNOW?

NATIONALITY: I DON'T LIKE NATIONAL. I PREFER SANYO AND PANSONIC.

IC NO: 6735

TEL NO: MY HOUSE NO TELEPHONE

HP NO: NOKIA 3310

ADDRESS: JELUTONG, PAHANG

CITY: NURHALIZA???

POSTCODE: I NEVER POST ANYTHING

COUNTRY: I LOVE TRAVEL TO LONDON

STATUS: SECRET

EMAIL ADDRESS: HOTMAIL

EDUCATION BACKGROUND: MY TEACHER SAID, NOT BAD

WORKING EXPERIENCE: LAST TIME I GOT SELL PIRATE VCD

FATHER'S NAME: DADDY

FATHER'S IC NO: U ASK HIM

MOTHER'S NAME: MUMMY

MOTHER'S IC NO: U ASK HER

EXPECTED SALARY: AS MUCH AS U CAN PAY

WHEN CAN START WORK: DEPENDS ON MY MOOD

HIGHEST QUALIFICATION: VERY HIGH

GRADE: ALSO VERY HIGH

COLLEGE/UNIVERSITY: COLLEGE

SIGNATURE: CAN I USE CHOP?? 

NOTA KAKI:
Kalau korang sisi borang macam nie..confirm ke dalam tong sampah je la borang tue...




6 comments :

  1. ini bkn cari keje nih.. ni cari pasal.. he3..

    ReplyDelete
  2. hahahahahha.. lawak betul.. best!! hehe..kalau ada org yg isi borang cmni, mmg pelik lah dia tu.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehe kadang kala tensen2 baca citer lawak ne boleh buat ita hilang stress

      Delete
  3. Replies
    1. thanks rohaida..GK dah follow awak balik...

      Delete

Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

Related Posts with Thumbnails

IKLAN JAP