NAK TAU INFO KLIK SINI

Wednesday, June 20, 2012

TUTORIAL: CARA PAKAI TUDUNG BAWAL

Salam reader..
Apa habaq..
sekarang nie dah jadi trend sana sini orang pempuan muslimah..yang memakai tudung..mereka lebih gemar memilih tudung bawal..betul tak? 

Harga tudung bawal satu tone sekarang pun dah murah..kat perlis nie sehelai tudung bawal yang one tone hanya RM6- RM7 je..

Kalau yang two tone tue paling murah GK penah jumpa kat pasar malam beseri, perlis abang tue jual sehelai RM9 je..

Three tone pun murah juga sekarang cuma berharga RM13 je..ni gk beli kat tepi stesen teksi kangar...

Tudung bawal printed yang paling murah masa GK beli kat kelantan minggu lepas..masa tu GK sempat la pi ke WAKAF CHE YEH..GK terkejut sangat tudung bawal printed nie diorang jual dengan harga RM3.50/sehelai..memang murah..jadi GK pun borong la..alang-alang dah murah betul tak? bidang 45'

Tadi GK terjumpa satu tutorial cara nak pakai tudung bawal yang menutup aurat..biasa la kebanyakan muda mudi sekarang nama je pakai tudung tapi masih mendedahkan "dada"...itu bukan menutup aurat pun...tengok la video nie..sebagai guideline pakai tudung yang betul...




                       

31 comments :

  1. yang buat tutorial ni membebel banyak sangat org nk tgk tutorial dia buat...

    **tetiba rasa geram plak hahaha sory =P

    ReplyDelete
  2. biar betOl, printed bawal tu rm3.50 sehelai?? uishhhh.. mau 10 helai ke 15 helai sy beli.. klu kt kltn rm3.50 sehelai.. kt melaka, sehelai dlm rm6-8.. tp klu beli 2 helai, rm10..

    ReplyDelete
    Replies
    1. GK aritu ingat nak borong byk2 juga tapi pasal tangan dah penuh beli takat 10 helai je...

      Delete
    2. ok lah tu kt KL ni, paling murah pun RM 10 tau...bidang 50

      Delete
  3. nat kola prlis hari ahad..lg murah taw,tdung bawal 1tone rm3, law bli 4helai dapat rm10..

    ReplyDelete
  4. raya nanti balik umah mertua kt beseri...tetibe rase x sabar nk balik bila taw harga tudung kat sana murah2...bole borong..

    ReplyDelete
  5. facebook again?.. x clear.. ;)

    ReplyDelete
  6. 3D Rose Lace CANTIK DAN MURAH!

    Assalammualaikum wbt & slm sejahtera....

    menjemput anda ke http://kedaionlinecma.wix.com/kedai-online

    1 Row Lace Rose dijual dengan harga RM 4.50 dan RM 5.50 / meter sempena pembukaan online shop saya
    Sangat Cantik....Boleh dijahit pada tudung, baju atau gaun sicomel...BANYAK LAGI WARNA MENARIK DI LAMAN WEB SAYA

    Untuk mengenali saya dengan lebih lanjut, boleh ke fb saya:

    http://www.facebook.com/#!/puan.shima.37

    ReplyDelete
  7. salam, agak2nya bleh x tolong belikn tudung bawal ni..?

    ReplyDelete
  8. nak order tudung ker?GK tak jual tudung tapi kalau ada kawan yang dok kelate boleh kirim beli kat diorang...kawan GK balik kelate aritu dia bagitau tudung bawal 3 tone hanya RM15 siap ada taburan manik lagi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. YE KE SIS...KAIN LICIN KE TUDUNG 3TONE TUE

      Delete
  9. blh kha order tdung nie. .

    ReplyDelete
  10. salam GK...akk nk tnye la...GK jual ke tdg2 bawal tu

    ReplyDelete
  11. GK tak jual tudung syang..GK just beli untuk diri sendiri...

    ReplyDelete
  12. perlis memang jual tudung murah2...

    ReplyDelete
  13. boleyh x tlong belikan ?? tdung 2 tone...

    ReplyDelete
  14. Replies
    1. payah la nak beli..tapi rasa2 belah kelate dengan kl pun murah juga kan..

      Delete
  15. Ada whatsapp tak? Nak buat tempahan.

    ReplyDelete
  16. salam.sy ade menjual tudung bawal plain kangaroo.
    1-10 helai rm5/pcs
    11-30 helai rm 4.80/pcs
    31 keatas rm 4.50/pcs
    all excluded postage,cod serdang,the mines,cheras.
    Berminat boleh whatapps 0177671971-ain mesej 0108263690-ain

    ReplyDelete

Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

Related Posts with Thumbnails

IKLAN JAP