NAK TAU INFO KLIK SINI

Tuesday, November 20, 2012

CHRISTINO RONALDO MELELONG KASUT SUKAN MILIKNYA UNTUK BANTU RAKYAT PALESTIN

GK terharu bila pemain bola sepak kegilaan dunia Christino Ronaldo sanggup menderma kasut sukan miliknya untuk dilelong bagi menyalurkan derma kepada anak-naka palestin di Gaza..
Kasut itu telah dilelong pada harga RM 9396...

Sedikit info mengenai CRISTINO RONALDO..
Cristiano Ronaldo, OIH (lahir di Funchal, Madeira, Portugal, 5 Februari 1985; umur 27 tahun) merupakan seorang pemain sepak bola Portugal. Ia dapat berposisi sebagai bermain sebagai sayap kiri atau kanan serta penyerang tengah. Saat ini ia bermain untuk team Spanyol, Real Madrid dan untuk team kebangsaan Portugal. Sebelum bermain untuk Real Madrid, ia pernah bermain di Sporting Lisboa dan Manchester United. Pemain yang kerap bernombor 7 di padang ini juga sinonim dengan dengan panggilan CR7, gabungan dari awalan namanya dengan nombor jersinya.

Kepada semua yang berkemampuan dan ingin menyumbangkan wang ada ke rakyat palestin boleh la ke AQSA SYARIF BERHAD di Maybank Islamic 551575004299 atau Bank Islam 12092010034904.
DOA DAN BANTU !

post signature

3 comments :

  1. semalam kawan GK interview dia kena tajuk palestin dan isrel nie la..dia nangis sebab terlalu sebak mengenangkan penderitaan rakyat palestin skrg..

    ReplyDelete
  2. Saya tidak Percaya ..... Orang spanyol. Tak Sukarno palestin & israel. ......... Sy pun tak Sukarno ...... -Darius sequeira rodrigo ...

    ReplyDelete

Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

Related Posts with Thumbnails

IKLAN JAP