NAK TAU INFO KLIK SINI

Tuesday, May 4, 2010

Belajar menggunakan PHOTOSHOP

paperSalam sejahtera dan selamat pagi..alhamdulilah cuti weekend aritu dapat la saya menyiapkan beberapa keping wallpaper yang saya create sendiri menggunakan PHOTOSHOP CS3.enjoy sangat sebenarnyer dapat mereka wallpaper sendiri...rasa hepi sangat...
mari saya tunjukkan hasil karya saya...kalo nak tutorial boleh saya buatkan...tapi atas permintaan la...
 THEME WALLPAPER: FLORA AND BIRD
 Nie adalah wallpaper pertama yang berjaya saya hasilkan pada malam sabtu lepas...

THEME WALLPAPER: I ALWAYS WITH U
Wallpaper ini saya create untuk kawan saya yang sedang hangat bercinta iaitu MOHD RIDZUAN dengan SAPINAH...Selain itu, wallpaper ini menunjukan tanda sayang semua pasang kekasih didunia ini semoga hidup mereka disinari kebahagian....

THEME WALLPAPER: URBAN INTO MY LIFE
saya dedicate khas wallpaper ini kepada semua anak2 muda diluar sana...walaupun kita sudah berada di dunia yang URBAN daripada ibubapa kita tetapi kita masih kampung dari segi akhlak...don't fight.....

THEME WALLPAPER: TAH LA...TAPI MOTIF NAK BAGI LUKISAN INI TIMBUL..

THEME WALLPAPER : MY LITTLE ANGLE

THEME WALLPAPER: LETTER OF LOVE

THEME WALLPAPER: NATURE AND PEACE

THEME WALLPAPER: LOVE IS PAIN

4 comments :

  1. salam... kak GK kalo boleh kak Gk dapat tunjuk kan care nk buat kerawang2 yg macam dalam wallpaper nih tapi dalam gambaq buleh ker...

    ReplyDelete
  2. hafiz download dulu brushes photoshop ambik kat deviant art...pastu boleh apply je kat gambar sendiri...selamat mencuba

    ReplyDelete
  3. bes gna photoshop..tpi ajr la cmne cara edit gmbr kt ats tu..

    ReplyDelete
  4. lepas ni bley la refer blog ni untuk wat pic :)

    ReplyDelete

Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

Related Posts with Thumbnails

IKLAN JAP