NAK TAU INFO KLIK SINI

Sunday, August 8, 2010

Syoknye ada blog......

Aritu ada member tanya kat saya "kenapa ye aku tengok sekarang ang suka sangat update blog ang dari tengok FB?" Wah soalan yang panas nak jawab nie...erm tapi ye ker?aku pun tak perasan aku kurang online kat FB sekarang nie...cian kat member2 aku yang rindu sangat kat aku....kepada sesiapa yang  nak cari saya kat fb koramg just taip my email nie ye: salam_shida@yahoo.com...add la saya(hehehehe)..berbalik kepada soalan member baik saya nie...nie ada la sebab2 yang saya asyik dan jatuh cinta sangat kat my blog http://nukilangadiskampung.blogspot.com/ (i luv my blog)....

TEMPAT UNTUK MENCURAH MINAT:
Blog nie saya reka khas sebab minat saya yang amat mendalam dalam mengedit gambar especially menggunakan ADOBE PHOTOSHOP dan PHOTOSCAPE.. Selain tue, saya amat berminat dalam mengarang saya suka sangat kalo dapat meluahkan perasan (kalau boleh yang nak mengutuk atau menghina orang saya tak kan tulis kot kat dalam blog saya nie)..bak kata my lover be a good girl... Bagi saya semua orang ada minat yang macam2...jadi nie sini la tempat untuk kita menyampaikan apa yang kita tahu dan berkongsi maklumat dengan semua...THAT WHY SAYA PUNYER BLOG OPEN TO PUBLIC...

MENAMBAHKAN LEBIH RAMAI RAKAN:
Saya memang jenis yang suka berkawan...cuma pas kawin nie saya malas nak lepak2 kat luar lama2 dengan member...kalo kuar sure  saya bawa my hubby...bukan pe jaga diri sebagai isteri orang...that why saya lebih suka dok depan komputer develop facebook,twitter dan blog pasal saya nak tambah kenalan...kadang2 kenalan di alam maya lebih ramah dan caring...nak tengok member saya di facebook..tak la ramai macam orang lain tapi saya suka hari2 bertambah...

KURANG SIKIT BUAT  DOSA:
Wah dasat tak my statement...tapi betoi saya setuju sangat, bila saya buat blog dan saya  dok mengadap blog nie saya kurang la nak mengumpat atau nak mengata orang...dalam blog nie saya lebih kepada mencari kawan bukan lawan....ayat2 yang saya guna pun tidak akan menyakitkan hati malah komen2 saya pada blogger lain pun tak nah buat diorang terasa...nak tengok contoh tak?

BOLEH BUAT DUIT:
Kebanyakan orang saya tengok buat bisnes mengunakan internet...suka sangat saya tengok tambah kalo jual makanan nie..nyummmmm nyummy...sedap nyer...kalo blogger yang tak de produk pun bole gak  jana pendapat dengan nuffnang dengan twitter dengan facebook.....best tengok diiorang berniaga ....semoga business korang maju dari hari ke hari ye..amin....

No comments :

Post a Comment

Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

Related Posts with Thumbnails

IKLAN JAP