NAK TAU INFO KLIK SINI

Thursday, August 19, 2010

OUR LOVE STORY


Ai nie la aku MyEm0.Com si gadis berambut pink..aku ada pakwe nak tengok muka pakwe aku tak? nie la apakwe aku MyEm0.Com..comei tak?jangan tengok lama-lama nanti dia MyEm0.Com. aku sayang sangat kat dia pasal tue la aku selalu jadi macam nie MyEm0.Com tido tak nyenyak makan tak kenyang semua pasal MyEm0.Com..tiap-tiap malam aku suka MyEm0.Com untuk my boypren..bila tido aku rasa macam di MyEm0.Com..oh indahnyer..
Tah la silap dimana sekarang aku sudah tawar hati dengan pakwe aku pasal aku dah ada MyEm0.Com..aku bagitau dia..dia tak dapat terima dan amat la MyEm0.Com.. pastu dia MyEm0.Com..tiba - tiba dia MyEm0.Com dan ugut nak MyEm0.Com dia kata dia tak dapat terima kenyataan kata kami dah putus ..dia terus MyEm0.Com..aku harap dia MyEm0.Com..sebenarnyer aku pun MyEm0.Com sebab dia terlaluMyEm0.Com


No comments :

Post a Comment

Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

Related Posts with Thumbnails

IKLAN JAP