NAK TAU INFO KLIK SINI

Tuesday, September 21, 2010

SKILL PHOTOGRAPHER

Korang pandai tak tangkap gambar?ada skill ke? Persoalan yang sengaja aku timbulkan..aku tau orang sekarang dah ramai jadi photographer...ada kamera DSLR apa2 boleh buat..tapi kena pandai godam la...tak mampu nak beli DSLR korang guna je handpone tak pun kamera digital yang murah2 sekarang nie...dulu time study aku gile juga kamera nie..aku beli digital kamera rega dia RM640.00 jenama BRICA..Korang gelak dengaq nama kamera aku...mahal tue masa tue aku beli tahun 2005..kira hebat sangat la ada kamera digital...alhamdulilah kamera tue sihat sampai sekarang...
tapi aku bukan nak story apasal kamera aku..aku nak show kat korang skill mat-mat saleh tangkap gambar..diorang nie tangkap gambar bukan setakat isi masa lapang..gambar diorang ni di jual untuk NATIONAL GEOGRAPHY...pergh...hebatkan diorang nie...tapi skill pun mau hebat la...alat canggih pun kalau tak de skill simpan je la kamera tue...
jom la layan gambar diorang yang sempat aku edit dan aku kira dah superb...









2 comments :

  1. salam.. nak amik gambar superb tak semestinya dengan DSLR ajer.. (walaupun mmg itu membantu) saya guna digicam Lumix TZ15 ajer.. compact senang nak usung. Yg gamabq kat Kola Perlis tu guna Cam Lumix ni la... gambar tu tak edit tau.. :)
    kuman Jalan kat Perlis Entry

    ReplyDelete
  2. oooo... ye ker? gambar kat kola perlis tue cantik sangat paling cantik warna langit tue....pandai awak capture moment...

    ReplyDelete

Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

Related Posts with Thumbnails

IKLAN JAP