NAK TAU INFO KLIK SINI

Tuesday, October 19, 2010

KHAS UNTUK PEREMPUAN ISLAM

http://2.bp.blogspot.com/_EeksdSccTVM/TLgUGl0qPyI/AAAAAAAAEik/-IfjXRkheU0/s1600/69155_145791312132185_100001039512714_245734_5754410_n.jpg 

Ramai sangat orang yang mengaku islam tapi pada realiti nyer mereka jahil mengenai islam...
Berfesyen boleh tapi jangan sampai menggangu akidah kita sebagai seorang MUSLIMAH

10 comments :

  1. a.a kan..tq share..

    kena lebih hati2 pasni~

    ReplyDelete
  2. nasib la biskut pakai tudung style makcik2...
    tudung bawal sudah~~

    ReplyDelete
  3. sama2 kasih semua...sapa nak copy dipersilakan...

    ReplyDelete
  4. betul-betul..info yang bagus..kena sebar-sebarkan sebab ramai sgt sekarang ni pakai mcm ni kan awak..lagi satu yang ada sanggul mcm bonggol unta tu..itu pun tak boleh jugak dalam islam..

    ReplyDelete
  5. betul ada sayang pi blog akak tue dia tunjuk gambar ada orang buat tudung sebijik macam tudung saji(nak tau sapa ia penyanyi satu malaysia) ambik la muzam..bubuh kat blog awak..kita kadang2 terlupa kalau takde yang peringatkan..

    ReplyDelete
  6. eh tersilpa lak..taip sayang..nak tulis sya tertaip syg..buat2 tak nampak la ye..

    ReplyDelete

Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

Related Posts with Thumbnails

IKLAN JAP