NAK TAU INFO KLIK SINI

Sunday, November 14, 2010

KESIAN SANGAT KAT DIORANG MANGSA GUNUNG MERAPI

Semalam sementara nak tunggu citer nabil kat tv3..saya layan dulu citer majalah 3..masyallah sedih sangat saya tengok diorang...lembu mati terkangkang pun rasa sedih nie kan tengok manusia mati macam tue...saya mohon negara tercinta kita malaysia takkan di timpa bencana macam tue..amin....

Tak sanggu saya nak tatap muka setiap insan yang seagama dengan saya menitis air mata di atas kejadian yang menimpa...tapi apa boleh buat itu semua sudah suratan ILAHI...bila dipikir2 kan saya rasa dunia sekarang sudah sampai ke tahap akhir zaman yang mana di ceritakan dalam AL-QURAN pada masa tue manusia yang terpilih akan dimatikan dulu oleh Allah sebelum kiamat tiba...

Saya pun nak meninggal sebelum kiamat tiba...saya harap saya meninggal dengan iman dan amalan yang diterima oleh ILAHI..kalau boleh saya nak sangat ditempat di dalam syurga..amin....

http://www.autoevolution.com/images/news/go-green-save-the-planet-3504_3.jpg

6 comments :

  1. amin..Insyaallah..yang pentinga kita kena sentiasa bersedia dan beramal..

    ReplyDelete
  2. waa~~smlm tgk majalah 3..bersyukur sgt dpt hdup d m'sia..smoga Allah mempermudahkan jalan u dorang..

    ReplyDelete
  3. Gadis Kampung: Sama2lah kita terus beramal ye....

    ReplyDelete

Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

Related Posts with Thumbnails

IKLAN JAP