NAK TAU INFO KLIK SINI

Saturday, November 6, 2010

RUMAH AKU KENA BANJIR

 http://www.clipartheaven.com/clipart/seasons_&_weather/man_in_flood.gif

Rindunyer kat blog nie..dah masuk 2 minggu saya tak jenguk dia...cian my blog...
umah saya kena banjir seminggu saya kena bertungkus lumus mengemas umah...air banjir tak kering lagi..
mula2 kemas umah mak kat kampung kemarin tolong kemas umah maksu kat kangar...
dalam dok kalut kemas umah orang...rupanya2 umah saya kat kubang rotan alor setar kena masuk air..

My hubby lak kena tolong menyelamatkan mangsa banjir kat kawasan kayang perlis...
jiran kami telefon suruh pindah barang air makin naik kat kuala sungai dah nak sampai kawasan perumahan kami...hati kami nie cuak susah hati macam2 ada ...my hubby tensen juga dok kalut tolong umah orang..umah sendiri tak de orang boleh tolong...huhuhuhu..

No comments :

Post a Comment

Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

Related Posts with Thumbnails

IKLAN JAP