NAK TAU INFO KLIK SINI

Wednesday, December 8, 2010

Asus A42N-VX023 MURAH DAN CANTIK

Petang kemarin saya jalan -jalan ke SENTOSA kat kedah...sentosa nie macam PERTAMA komplek dan Loyat  juga la macam kat KL tempat nie menjual Handphone dan komputer...Hajat hati nak survey SLR kamera kot-kot ada jual..masa dok usha dari kedai ke kedai terpandang la si cantik manis nie...nama dia  
Asus A42N-VX023,  
Sekali pandang memang cantik...tengok harga kedai tu letak RM1,499...masa goncang harga dapat la RM1,399 free gift 11 barang..hati nie berkenan dah nak beli..
Aduh....godaan sungguh la sekarang nie...nafsu..nafsu...betul la orang kata perempuan banyak nafsu...

Asus A42N-VX023












2 comments :

  1. bestkan klau duit tak putus2 kan azzey...wah macam nak beli satu dunia

    ReplyDelete

Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

Related Posts with Thumbnails

IKLAN JAP