NAK TAU INFO KLIK SINI

Sunday, January 2, 2011

BILA KERJA BERTIMBUN OTAK PUN....

Sepatutnyer GK dah abis kira sapa pemenang contest JOM JOIN GADIS KAMPUNG..keje bertimbun...aritu kalut dengan kempen kurangkan penggunaan plastik..sekarang kalut dengan kes minyak masak...
ni nak naik minyak nie...keje bertimbun...sekarang 7 hari seminggu non-stop keje...takpe sabar la GK berkorban untuk rakyat...buat entry pun buat yang simple dimple je janji blog GK bernyawa sikit.....
malam nie nak stay kira sapa pemenang...kalau tak sempat nanti GK announce nanti la ye..
nak settel masalah minyak masak dulu...boleh dikatakan satu malaysia mengalami maslah minyak masak...
Pasni kena tukar dari guna minyak masak kelapa sawit kepada minyak masak kelapa je la...tak pun semua rakyat malaysia makan benda merebus,kukus dan bakar je...sihat sikit rakyat malaysia pasnie...

4 comments :

  1. kurangkan penggunaan minyak dalam kehidupan..baru la kesihatan lebih terjamin..layan masakan sup / rebus / steam / panggang pun sedap jugak..

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum...
    Salam perkenalan. Sesat kat blog GK ni semalam. Kita dah ikut awak. Suka blog ni sebab ceria. Sudi2 le singgah kat alifaimanaqil.blogspot.com. Harap boleh bagi tunjuk ajar.

    ReplyDelete
  3. nasib baik kak sam tersesat dalam blog boleh GK tunjuk jalan pulang..kalau sesat dalam hutan kena panggil abang askar la..hehehehe

    ReplyDelete
  4. relex2...jgn kalut2..buat keja plan2 ye...

    ReplyDelete

Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

Related Posts with Thumbnails

IKLAN JAP