NAK TAU INFO KLIK SINI

Wednesday, March 16, 2011

DOREOMON TERBARING DEPAN RUMAH YANG ROBOH

Kesian sangat kat jepun...tapi tue la dalam kita dok kesian kat diorang ada juga yang berhati 'kejam" ambik gambar patung doreamon terbaring depan rumah yang musnah akibat gempa bumi...tapi sumber yang GK dapat tau gambar nie bukan dari malaysia...tak tau la photographer nie asal mana...GK dapat gambar nie pun dari internet...gambar nie dah tersebar meluas...
 https://lh5.googleusercontent.com/-H1BTWuPROyo/TYAqr0DxTEI/AAAAAAAACOk/Tep33vm7y-M/s1600/capt.photo_1300206558276-8-0.jpg

GK sebenarnyer tabik spring kat rakyat jepun..walaupun negara diorang dilanda musibah tetapi bila diorang nak dapatkan bekalan makanan diorang masih lagi beratur....kalau orang kita agaknyer macam ne ye...dah la tue sambil tunggu makanan diorang exercise dulu....

4 comments :

  1. manusia tak kena atas batang hidung sendiri memmang..tak pandai bersyukur..

    ReplyDelete
  2. org jepun ke amik gambr tu hehe-http://zaimzero.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. agaknyer la kot zaim...betul la zuhaiza tak kena batang hidung sendiri tue yg seronok dok buat kelakar tak kena tempat tue...

    ReplyDelete

Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

Related Posts with Thumbnails

IKLAN JAP