NAK TAU INFO KLIK SINI

Thursday, March 3, 2011

JOM MAKAN BIHUN SOTO

Sebenarnya, GK teringin sangat nak makan Bakso...tahun lepas boleh la tiap bulan pi melaka pasal hubby GK dok sana....sekarang dia dah posting sini tak dapat la nak rasa bakso kat tepi pantai puteri tue....sedapnyer....nak buat sendiri tak reti...tengok resepi pun tak reti juga...hubby kata tunggu dia balik operasi nie dia akan buat bakso...tah la jadi ke tak....jangan jadi bihun sup dah la.....
Aduiss......nak bakso.....huhuhuh meleleh dah air liuq cek nie.....
nasib baik la kat perlis nie ada orang jual soto...makan je la bihun soto sebagai pengganti bakso...tapi GK nak bakso juga...bergedil ke bebola dia tah sedap sangat....
Tapi dah tak de...bihun soto pun orait la...
Jemput semua makan bihun soto kawan GK beli tepi library kangar....sedap la juga tapi tak leh lawan bakso melaka.....

http://2.bp.blogspot.com/_QAsEoXZcwwc/TGSp4iNF5ZI/AAAAAAAAAQQ/OF8sxx2xqUw/s1600/soto30a.jpg
Ayam ni kena buang nanti makan muntah lagi....

8 comments :

  1. finaz suka soto ye..pandai tak buat soto?

    ReplyDelete
  2. sedappp nya. duk telan air liur je nih :)

    ReplyDelete
  3. lama xmkn..cedapp nyer!!
    nk tny soklan nii...hope leh bntu..
    GK,ada cara x cmner nk settle mslh xleh upload pic kat blog..ada mber blogger gitau sb space kecik..pic terlampau byk tu yg jd gitu..dia da bg cara dgn buka act email baru..nk upload pic gn email baru..kiranya kena sentiasa log in log out email..jenuh plak..ada cara len x nk atasi mslh ni?

    ReplyDelete
  4. rusz GK dah cuba menjawab soalan rusz tue...cuba tengok kat blog rusz ye entry besday anak mama...

    ReplyDelete
  5. tq GK ats prihatin soklan sy tu..tp nk kata mslh server x kot sb laju jer gn streamyx..heran gak cmner leh jd gitu..xpe la nnt nk try tny pakar2 lain..hehe

    ReplyDelete
  6. Npk isi ayam tu terus terliur je rasanya..:)

    ReplyDelete

Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

Related Posts with Thumbnails

IKLAN JAP