Thursday, May 24, 2012

JALAN2 KE TANJUNG DAWAI

Salam korang..korang penah tak dengar lagu nie...nyanyian Jinbara tajuk dia 
"CINTA PANTAI MERDEKA" ini part korus la...

Kuukir namamu

Di awang Gunung Jerai

Disaksikan laut daun nyiur melambai
Jauh pandangan permai
Disitu tanjung dawai terkenang peristiwa
Cinta kita terurai

Oh! indahnya... peristiwa...

Cinta kita di Pantai Merdeka...
Oh... oh...

Masih ingatkah oh kekasih

Biarpun kini kau di mana
Namun dengarlah lagu ini
Cinta kita di Pantai Merdeka 

GK sempat bawa aidil melawat tanjung dawai..kat situ yang best dapat beli keropok lekor dengan harga RM1 sebatang..yang best lagi ikan bilis acam-macam pilihan ada..sotong kering bersalut madu pun sedap sangat...
Dari tanjung dawai korang boleh naik bot dengan bertambangkan RM2 pergi dan balik boleh sampai ke pantai merdeka...
jom la layan gambar ye...
Inil kat jeti tanjung dawai
sebelum naik bot untuk ke pantai merdeka
dah sampai pantai merdeka
Yang best kat pantai nie korang boleh berkelah dan mandi manda...nak memancing pun best juga..GK tengok pakcik-pakcik yang memancing kat tepi pantai tue dapat juga ikan...

NOTA KAKI:
teringin nak jalan-jalan kat pulau redang la..tempat honeymoon fasha dan jejai...


No comments:

Post a Comment

Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

IKLAN BERBAYAR

There was an error in this gadget

HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

Related Posts with Thumbnails