NAK TAU INFO KLIK SINI

Thursday, November 8, 2012

GAMBAR LUKISAN 3D JALANAN YANG GEMPAK DAN KREATIF

GK memang minat sangat art and design nie..sedaya upaya GK nak cuba pelajari semua benda yang berkaitan art dan design nie..GK tak pandai melukis takat nak lukis gambar orang lidi tue pandai juga la..pasal tue GK suka layan photoshop..apa yang GK fikirkan GK akan cuba adaptasikan dalam photoshop...kadang kala hasilnya seakan-akan apa yang difikirkan..

GK bangga sangat dengan manusia yang dilahirkan kreatif dan boleh melukis dengan baik..korang penah tengok lukisan 3D JALANAN tak? lukisan diorang memang nampak realistic .malah pandang mata kasar mampu buat kita tertipu...tak caya korang layan picture nie..

Lukisan ini memang sempoi sangat..kita macam melihat air terjun yang tinggi sedang mengalir deras..kalau nak buat filem rasanya tak perlu studio dan editing yang canggih-canggih just buat pengambaran disini..pastu buat konon-konon hero terjun dalam air tue untuk selamatkan heroin..so sweet..
 
Wah hebatkan bila boleh berjalan diatas bongkah batu ais..nak lagi real pakai baju sejuk yang macam orang eskimo tue pastu dok berposing atas lukisan nie..mesti orang ingat kita dok kat kutub utara..hehehe
 

Tapi kalau korang berlari atas ais nie nampak tak real la..tak leh nak kelentong orang la..tapi GK nak kasi 5 star untuk lukisan nie..memang sempoi dan kreatif la..

Lukisan nie tak nampak real sangat mungkin pasal warna dia malap sikit kot..tapi hasilnya memang cantik la..

Ini betul-betul macam kita lalu atas titi pastu buat-buat nak terjatuh..sekali tengok lukisan nie macam dalam game PSP je..ada dulu GK penah main game yang ada background macam nie...

Cuba korang upload gambar nie kat facebook..tapi muka korang la..pasti ramai yang akan komen..lukisan nie memang gempak..nampak real giler macam kita dok berjalan atas tali..dah tue ada air terjun lagi...gerun juga tue...

Lukisan nie memang real la..dah la awan mendung pastu lukisan pun real..nampak macam tengah banjir yang teruk...tapi tue la adik baju merah tue jalan selamba je..buat-buat tak de apa-apa..

Lompat akak lompat...kalau jatuh turun ke bumi hehehehe..

GK kurang berminat sangat dengan lukisn macam nie..tak faham sama...konsep dia pa..

Lukisan nie macam dalam filem je..bayangkan tanah jerlus..pastu ada api lak bawah tanah tue...kita yang kat atas nie rasa macam nak kiamat je..nak lari tak tau nak pi mana dah..so kreatif la..

post signature

4 comments :

  1. wahhh....kreatifnyer...teruja nengok...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul nor..GK first time tengok pun dah teruja..hebat la mereka nie..

      Delete
  2. cantik dan real kan best kalau ada kt sini ;)

    ReplyDelete
  3. GK pun dok berangan juga kalau la dapat dok sana pastu tangkap gambar banyak2 pastu upload dalam blog wah..rasa amazing..

    ReplyDelete

Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

Related Posts with Thumbnails

IKLAN JAP