NAK TAU INFO KLIK SINI

Monday, November 12, 2012

INCOME BLOGGING DARI NUFFNANG

Salam semua,
Selamat pagi, selamat bercuti kepada semua yang akan bercuti deepavali esok..
GK tak de idea nak buat entry apa pagi-pagi nie..
So GK nak share dengan korang income yang GK dapat sepanjang GK berkecimpung dalam dunia blogging nie..GK hanya aktif dengan nuffnang..yang lain GK malas nak aktif...entah la kenapa pun tak tau...

Tadi GK dah cash out duit nuffnang..tunggu mungkin pertengahan bulan depan dapat la..alhamdulilah duit lebih sikit la bulan depan..bulan depan dapat bonus kerajaan yang baik hati nak bagi(bodek sikit), pastu dapat duit kutu (hehehehe kenapa la bagi nama macam tue) pastu kalau cek nuffnang dapat awal kira bonus juga la...nanti la GK pikir nak buat pe dengan duit2 semua tue...



Ok la ni penyata duit nuffnang GK (cewah penyata konon)...

post signature

13 comments :

  1. bestnya..saya sekali pun tak pernah ras..kuang3...hehe..

    ReplyDelete
  2. alhamdulilah la din..boleh sikit2...din mesti lagi banyak pada GK kan..

    ReplyDelete
  3. woww best nya..bleh gi cuti2 malaysia la GK, tu la wiyah xpernah dpt pon & tak paham camana nuffnang ni berfungsi sebenarnya! out of date wiyah ni hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. nanti GK akan buat entry macam ne nak buat duit dengan nuffnang ye

      Delete
  4. hehehe cek tak dapat lagi..tak le nk berangan lagi wiyah

    ReplyDelete
  5. nanti GK buat entry macam ne nak buat duit dengan nuffnang...GK baru pegang komputer haritu bercuti belogging sebab bersalin

    ReplyDelete

Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

Related Posts with Thumbnails

IKLAN JAP