NAK TAU INFO KLIK SINI

Monday, November 12, 2012

KERANA BENGANG PEMINAT SANGGUP EDIT GAMBAR DATIN SERI ROSMAH DIMAJLIS CHONG WEI

GK terjumpa satu gambar di facebook mengenai seorang facebookers sanggup mengedit gambar Datin Seri Rosmah Mansur isteri Perdana menteri kita di majlis perkahwinan jaguh badminton negara DATO LEE CHONG WEI dan isteri..
Individu ini sanggup mengedit gambar dengan membuang gambar datin seri rosmah di dalam gambar tersebut  dan menjadikan gambar chong wei duduk ditepi isteri nya...lihat gambar di bawah..




NOTA KAKI:
Berfikir sebelum bertindak takut terjatuh dalam lumpur..nanti jadi macam lagu wings "bernafas dalam lumpur"

post signature

6 comments :

  1. adoii laa, macam-macam diorang ni kan :)

    ReplyDelete
  2. sampai mcm tu skali ker?...mmm..mcm² la..

    ReplyDelete
  3. mesti hati penuh kebencian sgt tue..

    ReplyDelete
  4. Ini memang nak kena saman nie...tapi hak individu

    ReplyDelete

Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

Related Posts with Thumbnails

IKLAN JAP