NAK TAU INFO KLIK SINI

Thursday, November 22, 2012

USOP WILCA HENDAK TINGGALKAN HOT FM

Teringat GK masa zaman kegemilangan Usop wilca dulu..time tue,fenomena usop wilca tercetus gara-gara filem "HANTU KAK LINAH BALIK RUMAH"..karektor usop yang lucu dengan aksi goyang tangan dia menyebabkan dia diminati ramai..

Pada ketika itu mana-mana stesen tv akan memanggilnya untuk sesi temuramah..sampaikan stesen  radio Hot FM pun mengambil keputusan untuk menempatkan usop wilca sebagai deejay Hot Fm berganding dengan Fafau, FBI dan AG..


GK agak kurang selesa sikit dengan gabungan mereka..rasa terlalu "crowded" konti...tak tau nak dengar mana satu..tapi tadi GK terpandang artikle dari blog izyan.com mengenai isu usop ingin tarik diri dari konti Hot FM sebab faktor usia..GK rasa satu tindakan yang bijak..
"Umur saya semakin meningkat, sudah 47 tahun. Saya sudah tidak larat untuk melakukan kerja lain pada waktu malam dan terpaksa bangun awal pagi untuk studio radio.
"Keputusan ini perlu saya ambil juga sama ada sekarang atau kemudian hari demi komitmen masa untuk keluarga dan cabang seni yang lain,
"Sebenarnya sudah lama saya fikirkan untuk berundur. Dua atau tiga bulan lepas saya sudah berbincang dengan pihak pengurusan radio.
"Mereka faham dan hormati keputusan saya. Mereka minta saya berhenti secara perlahan-lahan dan mula beralih kepada kerja-kerja belakang tabir kebelakangan ini," katanya. -sumber
post signature

2 comments :

  1. bukan kah sekarang ni dia sibuk dengan filem barunya yang memerlukan umurnya menjadi hero...tapi saya pun rasa elok juga dengan keputusan yang diambil...memang ramai2 sangat pun boleh jadi bosan...

    ReplyDelete
  2. Takper...duit dah banyak, takyah keje pun...

    http://sleepwalkerz2u.blogspot.com/

    ReplyDelete

Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

Related Posts with Thumbnails

IKLAN JAP