NAK TAU INFO KLIK SINI

Friday, November 16, 2012

VIDEO: GADIS PUKUL, TENDANG DAN TAMPAR BAPA SENDIRI

Sekarang hangat di internet video seorang gadis berusia 14 tahun dari negara china telah menendang dan menampar ayah kandungnya sendiri dikalayak ramai..
Kejadian ini berlaku di Nanjing, budak ni nama dia Xiaojin.
Dia lari dari rumah dan bekerja di sebuah hotel, dan dipercayai dia nie bergaul dengan kumpulan yang tidak baik..jadi bapak dia nie minta bantuan polis dan pihak media cari anak dia sampai jumpa..

Sebelum nie si gadis tinggal dengan datuk dan nenek dia, sebab ayah dan mak dia bercerai..sekarang ayah dia menang hak penjagaan ke atas dia..tapi dia tak mau tinggal dengan bapak dia sebab bapak dia kaki pukul bila mabuk..pasal tue la Allah dah kata arak tue HARAM jangan minum...

Dalam video nie sianak telah melemparkan kata-kata kesat dan memukul si ayah tanpa belas kasihan..si ayah langsung tak membalas..video ini telah mendapat kutukan dari penduduk china..


post signature

6 comments :

  1. ayah saya garang...tak cubit pun tak berani..hahaha

    ReplyDelete
  2. giler berani betul budak nie

    ReplyDelete
  3. mungkin bapak dia x kisah diperlakukan mcm tu sb dia dah puas pukul anak dia sendiri bila mabuk kot..dlam hati bapak ckp "biarlah siang ni hari kau nak, mlam nty hari besar aku plak".....hahahhah

    ReplyDelete

Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

Related Posts with Thumbnails

IKLAN JAP