NAK TAU INFO KLIK SINI

Wednesday, February 12, 2014

NIVEA BRINGS US THE 1ST RINSE- OFF BODY LOTION

GK suka bila dapat tau Nivea dah keluarkan produk terbaru...GK memang suka losyen nivea nie...bau dia dah la wangi...bila guna kat tangan dengan kaki GK nie rasa lembut ...rasa lembap-lembap...wah best la..

Tapi sejak ada dua orang putera nie...masa untuk membelai diri terhad...tunggu depa tidor baru la GK boleh memanjakan diri...tapi sekarang dah jadi lebih mudah sebab nivea keluarkan produk pelembap yang boleh digunakan dalam bilik mandi lagi..tak perlu tunggu badan kering untuk sapu lotion ke badan...dalam shower lagi dah boleh guna...


Ada 2 produk nivea nie:
Ini ialah IN-SHOWER BODY LOTION SKIN CONDITIONER  Conditioner Kulit dari NIVEA ®: Cara baru mudah untuk melembapkan.


Losyen badan ini adalah untuk digunakan selepas mandi. Sapu ke badan kita tunggu beberapa saat dan bilas sisa tidak lama lagi. Tidak perlu untuk memohon losyen badan yang normal selepas itu. Korang boleh terus mendapatkan berpakaian serta-merta.


Cepat diserap oleh kulit basah. Formula penyayang meninggalkan anda dengan kulit seperti sutera lembut perasaan apabila melangkah keluar dari bilik mandi. Tidak perlu untuk memohon losyen badan tambahan selepas itu.

Yang ni sesuai untuk normal skin ye..







Kalau korang jenis kulit yang kering..korang patut pakai IN-SHOWER  BODY MILK SKIN CONDITIONER. Penggunaan susu dalam produk ini menbantu menjadikan kulit kita menjadi lebih lembut dan lembap..








Mesti korang tertanya-tanya macam ne nak guna produk nie..hanya 4 step je...

 1) KORANG MANDI DULU BAGI BASAH BADAN

2) SABUN SEPERTI BIASA DENGAN SABUN KESUKAAN KORANG

  3) BUKA SHOWER BILAS DULU...DAN BILAS AMBIK IN-SHOWER           BODY LOTION SKIN CONDITIONER ATAU IN-SHOWER  BODY       MILK SKIN CONDITIONER

4) DAH BOLEH TERUS PAKAI BAJU..





Baik korang layan video nie kalau korang nak bukti keberkesanan produk nie..


NOTA KAKI:
Harga produk ni cuma RM16.90 sahaja....jom kita pakat-pakat beli..

post signature

1 comment :

Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

Related Posts with Thumbnails

IKLAN JAP