NAK TAU INFO KLIK SINI

Thursday, October 2, 2014

PUNCA KEMATIAN PELAJAR SMK SYED ALWI YANG TERJUN DARI SILING DEWAN SEK

Kemarin perlis digemparkan dengar kematian mengejut seorang pelajar tingkatan 3 Sekolah Menengah Kebangsaan Syed Alwi Kangar..
Ketika berita tersebar di whatsapp group ramai yang membuat spekulasi mengata yang bukan-bukan mengenai kematiian pelajar ini..
Ada pihak yang mengatakan pelajar ini poteng kelas ada juga yang kata pelajar ini dibuli dan ada juga yang kata pelajar ini mencari duitnya yang hilang dicuri..

Pelajar tersebut telah memanjat siling bumbung dewan sekolah tersebut kemudian terjatuh dan membawa kepada kematian..Al-Fatihah ...untuk arwah semoga rohnya dirahmati Ilahi..

Polis masih menyiasat punca sebenar kematian pelajar ini...walaubagaimanapun GK ada dapat whatsapp yang menunjukkan print screen dari Facebook luahan guru sekolah tersebut mengenai hal sebenar punca kematian pelajar tersebut..

Punca sebenar pelajar ini memanjat siling bumbung dewan tersebut kerana:
Pelajar ini adalah anak yatim piatu, dia tinggal dengan tok dia dia anak miskin.. 
pelajar ini nak ambik pensil case yang disorok oleh kawan dia.. budak yang sorok pensil case tu suruh mangsa ambik sendiri pensil case tue..
Mangsa jatuh 30 kaki dari aras lantai...bayangkan tinggi tu..
Paling menyayat hati budak ni makan kat sekolah pun cikgu-cikgu yang bagi..sebab dia memang susah..dia pelajar yang baik..dia berusaha nak ambik pensil case dia sebab dia susah..bukan macam anak-anak kita sekarang nak apa je dapat...nak tu dapat nak ni dapat...
Ada pelajar yang menyaksikan kejadian tu kata mangsa peluk erat pensil case tu ketika dia jatuh ke lantai..
Malah pensil case tu masih dalam gengaman dia..
Semoga roh adik dirahmati Ilahi..akak doakan syurga Firdaus untuk adik...

7 comments :

  1. semoga Allah merahmati rohnya...Al-fatihah. Sebak baca entri ni.

    ReplyDelete
  2. Al fatihah...... Semoga rohnya dicucuri rahmat

    ReplyDelete
  3. Al fatihah..moga allah merahmati rohnya.. Kesian ya Allah... Menangis baca

    ReplyDelete
  4. Btul ke x cita ni?knapa polis ckp jgn prcaya cita psal kotak pensel tu?adakah sb bdk2 yg membuli tu ank2 polis or ank org sbarangan?sy btul2 nk kesahihan..admin blh jawab tak sejauh mna kesahihan cita yg ditulis ni

    ReplyDelete
  5. Yang tu sy tak pasti..kawan saya ada yg ex sek di situ...kejadian jatuh sebelum ni penah terjadi tapi tidak mengakibatkan kematian...persoalan awak tu saya tak bole nak jwb sebab masih dalam diasatan polis..

    ReplyDelete
  6. Takziah buat arwah. semoga rohnya dicucuri rahmat. aamiin..

    ReplyDelete

Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

Related Posts with Thumbnails

IKLAN JAP