NAK TAU INFO KLIK SINI

Tuesday, May 18, 2010

Happy Birthday

Tanggal 15.05.2010 lepas besday my friend...nama dia sapinah...aku tak leh nak bagi dia hadiah pasai duit aku dah makin kurang...huhuhu sedih sangat makin lama makin sempit lak aku nie...huhuhu tapi aku tetap ingat setiap kawan - kawan aku punya besday..wish tue wajib...alhandulilah sekarang nie dah pandai sikit dalam mengedit2 gambar nie...aku pun dok depan komputer pikir apa yang dia suka dan hendak dalam hidup dia...last last aku terbayang sekarang nie dia selalu menangis...bukan gaduh dengan aku tetapi dia baru mengenal erti cinta dari insan bergelar LELAKI....bagi aku lelaki itu sudah cukup bagus untuk dirinyer...mungkin kisah silam hidupku membuat dia lebih berhati-hati...aku mengaku kisah cintaku turut membuat dia berhati-hati dalam memilh teman hidup...tapi dia insan yang baik dah alhamdulilah ALLAH kirim kan dia LELAKI yang baik juga...seperti aku sekarang aku amat bahagia dengan perkahwinan aku....susah senang semasa kami bujang dulu kami kongsi bersama....pinah aku cipta wallpaper nie khas buat ang...semoga ang hepi senantiasa...jangan menangis lagi...kerana cahaya pelangi sudah kembali menerangi hidupmu....

2 comments :

  1. thanks my fren...
    aku ska la gmbr yg ang edit ni..
    kata2 yg pnuh mkna..
    mdah2an kita akan sntiasa ceria salu

    ReplyDelete
  2. semoga hidup kita dicucuri rahmat sentiasa....

    ReplyDelete

Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

Related Posts with Thumbnails

IKLAN JAP