NAK TAU INFO KLIK SINI

Friday, May 21, 2010

JAM TANGAN UNTUK SUAMIKU....

     Fuuuuuhhhhh...penat giler baru balik dari kedai LENO...geramnyer hati member opis bawa balik katalog ada macam - macam offer dalam tue...aku pun belek punya belek last2 aku pilih la macam2 barang...sampai mencecah RM189.30 nie pas harga selepas tolak discount 10%..huhuhuhu mak oi banyaknyer aku nak kena beli....minggu depan duit gaji baru masuk...tapi arini hepi sikit la duit claim dah masuk...dapat la rm300 bulan nie...ok la dari tak de..
     Aku tak de le semangat sangat nak pi beli hari nie tapi cian lak kat member aku dok merengek ajak pi beli ari ni..konon2 hari jumaat jalan tak jammed....hehehehe aku pun geli hati tahap cipan...perlis mana ada jammed...dok perlis paling syok ooooo belanja murah gaji sama cam dok KL jammed langsung takde....ehek...berlagak lak aku berkata2...("_")..
      Aku plan nak beli handbag dengan dompet untuk mak mentua aku ada offer  tinggal RM 39.90 murah tue...Aku tengok lak wow...dompet lelaki nie cantik la sesuai dengan pak mentua aku rega dia RM14.90 je..offer katakan....pastu aku tengok kasut high hill bagi aku cun dah cuma RM29.90 rugi wo...tak beli....aku belek lagi mak oi....pakai dalam wanita ada offer ma....rega tak percaya je RM6.90 sehelai kalo second pembelian dapat dengan rega RM3.90...aku pun nak beli la 4 helai....aku belek lagi tengok sekali macam tak caya ...aku tengok lagi..eh aku rabun ker?tapi memang aku rabun pun...hehehehe tapi aku ada spek ma....aku tengok rega handbag tue rm39.90 je...rugi tak beli untuk diri sendiri...AKU TAK KIRA AKU NAK BEG NIE......
       Aku pun semangat giler siap ajak member ....Jom la sapa2 nak ikut aku aku nak pi LENO ada mcm2
offer wei...semangat aku tiba2 memuncak.....aku pun pi la ATM mesin dalam bangunan opis nie semangat tue nak kuarkan duit....tengok2 ATM lak buat hal....member aku memang best giler...takpe beb ang pinjam je duit aku...ang nak berapa???fuhhhhh....aku tarik nafas lega..alang2 orang nak kasi pinjam aku pun kata leh pinjam RM150 leh tak?(ehek...malunyer.....) Dia kata jom ikut aku balik umah dulu ambik duit lagipun LENO on the way umah tue je...hepi wooo hati aku....kat hubby aku nak beli jam tangan la rega dalaM rm49.90 ....
        SAMPAI JE KAT LENO KANGAR...AKU PUN SEMANGAT LA TUNJUK NAK BARANG NIE...NAK BARANG TUE...TUNJUK LA SEMUA BARANG YANG AKU DOK MENGGILA KAT OPIS TADI KAT SALEGIRL depan aku nie........huhuhuhuhu aku rasa nak nangis dia kata U promosi nie dah habis la U tengok betoi2 nie katalog akhir bulan 22 APRIL maaaa....nie bulan MEI la....aku hangit giler kat member aku yang tunjuk katalog kat aku masa kat opis tadi.....wawawawawa...aku nak nangis malu betoi......tapi aku berlagak cool.....saja2 aku tanya member aku..ang nak beli pe tah tadi....
         Amoi TUE PERASAN MA...kami dah malu...dia pun bagitau la hari selasa nie ada offer satu hari u mai la....aku pun kata tak pe amoi saya nak beli kasut je....kasut nie ada tak...aku tengok kasut tue ok juga la
RM 23.90 boleh la after 10% discount....kasut nie kena order...hari rabu U datang angkat.....lagi la aku sakit hati....aku cadang nak pakai kasut tue untuk kenduri kawan baik aku esok....tapi takpe la...memandangkan  hati dah suka aku tengok kasut tue...order dulu pun takpe la.......member aku tengok handbag dia punyer la berkenan...dia tengok dompet pun dia berkenan...aku layan je la....aku sabar je la menatni di hujung penjuru...ehek..
       Mata aku liar je pandang sana...pandang sini....lambat sangat minah nie memilih ....tak pe sabar2 ...tiba2 aku terpandang satu jam tangan cantik sangat dok dalam kotak dalam bekas cermin......dalam hati nak tanya berapa harga dia jam nie....aku tak perasan aku tengok jam tue sampai salesman tue perasan....malu lnyer aku dibuatnyer....akak, u suka ke jam nie...jam nie murah oooo ada offer...aku senyum macam kerang busuk....mulut nie lancar je bertanya berapa harga jam nie....harga dia RM79.90......mak oi...mahalnyer....jangan risau akak nie ada offer utk father days&mother's day sampai 22 jun nie....harga dia tinggal RM19.90 je...biaq betoi aku tak sangka wooooo......adik saya nak angkat saya nak jam nie....siap ada kotak lagi...pastu aku terpandang dompet warna hitam cantik la...berapa dik dompet nie....nie dah discount tinggal rm19.90....biaq betoi....akhirnyer semua kesedihan aku terubat....tadi aku nak barang nie tak de barang tu tak de... rupa2 ada lagi katalog mother day&father day's yg aku tak belek...last2 aku beli la dompet tue untuk mak mentua aku....
       Aku bawa balik opis jam tangan dengan dompet tue tunjuk kat memebr2...aku tanya depa hampa semua rasa jam nie harga berapa....masing2 dok teka antara RM50 keatas...hehehehe aku tersengih je..no komen aku kata...kat member yang follow aku aku bagitau jangan bocor rahsia.....
      MINGGU DEPAN MY HUBBY BALIK AKU NAK HADIAH JAM NIE KAT DIA...NAK BAGI DIA TEKA JUGA LA HARGA BERAPA...bestnyer ......hidup nie kan...kadang2 diuji dengan kesedihan tak sangka kat depan ada kegembiraan....
                                                                     AKU HAPPY SANGAT............

1 comment :

Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

Related Posts with Thumbnails

IKLAN JAP