NAK TAU INFO KLIK SINI

Friday, July 30, 2010

BILA TELUR-TELUR BERBICARA


Oooooo tidak ...kami tak mau mati lagi..jangan goreng kami....
Ulupppp...ooo teman kenapa kau pergi dulu....
Ko nie tahan kentut sampai pecah badan2 ke???
Ko biaq betoi ada hati nak kawin dengan MAYA KARIN...lawaknyer...

Aku suka kat ko kenapa ko tak percaya ker??(sementara telur sebiji lagi menahan kesedihan cinta tak berbalas)

Please help us..jangan makan kami...help!help!help!help!
Kita ketuk sama dia..tong..tong..tong..hehehehehe

Sila ketepi Pak polisi ingin membuat pemeriksaan di tempat kejadian..tolong beri kerjasama...

Bersedia semua...angkat senapang..get ready untuk tembak...1..2...3.. serang

Aduis.....sakitnyer...tolong la kenapa tengok je...

Dua2 awex nie aku yang punyer...hahahaha

Aik...Ada alien la kat sini....ko silap area ker?

Ko nak berlawan dengan aku...bangun la kalo ko beranie..ADA BERANI CUBA LA...

U jump...i see..hehehehe

Akhirnyer...aku tersungkur jua...

Tolong jangan ambik aku tolong..tolong aku tak rela..(padan muka ko hehehehe gelak telur disebelah)


2 comments :

  1. telur2 ni hang lukis sendiri ka wei? terror.. :) tp macam main2 la plak.. lambat siap lauk2 cam ni.. :P

    ReplyDelete

Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

Related Posts with Thumbnails

IKLAN JAP