Tuesday, September 28, 2010

KECIK-KECIK DAH PANDAI HISAP ROKOK


Korang dah baca entry aku pasal lepak sekejap di sungai jernih perlis. Di akhir entry tu  kan, aku ada cakap nak kongsi dengan korang citer sensasi....aku bukan nak citer pasal kes skodeng ke? pasal kes tangkap khalwat ker? tapi nie kes lagi berat...laku rasa masyallah masyarakat sekarang teruknyer....

Dalam kami dok asyik menghayati panorama indah kawasan air sungai tue...tiba2 kami ternampak la sekumpulan kanak2 berbasikal diorang dah nak habis mandi..kira nak gerak balik la...tiba-tiba my hubby tunjuk.."manja tengok tue budak tue isap rokok"..aku lak lepas tengok budak tue (aku rasa dalam umur 10 tahun)  tapi yang pasti budak sekolah rendah...aku pekik kuat2..."wei ampa ni kechik-kechik dah pandai isap rokok"...depa semua terkejut my hubby pun terkejut tak sangka aku nak tempik macam tue....budak-budak tue kira nak blah dah masa tue...

Betapa nak tunjuk  kuang ajar giler budak yang isap rokok tue tempik balik kat aku..."awat ang nak ke rokok nie"....aku bila dengaq dia sound macam tue darah aku dah menyerap dah...last-last my hubby lak sound "ampa nie kechik-kechik dah pandai kuang ajaq nooooo"!!!!.....
terus depa bertempiaran kayuh gerek(basikal)....
Tah la anak sapa yang kuang ajaq tue...dah la pandai isap rokok..selamba lak tue isap di kawasan terbuka...kita mare dia ...dia sound kita pulak....

3 comments:

Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

IKLAN BERBAYAR

There was an error in this gadget

HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

Related Posts with Thumbnails