NAK TAU INFO KLIK SINI

Tuesday, September 28, 2010

MAKE UP MAK ANDAM VS PAK ANDAM

Penat nyer...hujung minggu yang mengembangkan lagi badan yang sedia kembang ツ. minggu nie save budget aku pasal lepak umah kenduri je aku dengan my hubbby...ada member buat open house walaupun jauh langkau negeri aku gagahi juga....rezeki jangan ditolak ☠ jangan dicari....ada juga member aku yang kawin  ari ahad lepas..aku pi juga...hehehe tapi yang paling best aku dapat jumpa member baik aku dia baru balik dari oversea...(next entry aku citer pasal dia)

Aku sebenarnyer berkenan sangat dengan make up member aku nie...dia tak buang lagi make up dia.mungkin baru balik photoshoot ....kebetulan kitorang pi umah kenduri waktu malam dah...dalam kol 8 lebih(pasal aku betul2 terlupa) nasib member aku tanya ang tak pi kenduri syira kawin ke?terus aku terkezut dan rasa bersalah...
masa tue kami tengah dok lepak kat SECRET RECEPIES kat perlis...aku terus ajak member aku teman aku pi kenduri tue...dia kata "aku dah pi la segan la nak pi lagi"...pujuk punya pujuk akhirnyer member aku mengalah...◕‿◕

Aku suka la tengok make up kawan aku tue...cantik aku tanya dia sapa make up dia kata SU PONDAN...bila dengaq nama su pondan aku terus teringat puji orang pada dia...pengantin @ bakal pengantin asal dari perlis kalau nama su pondan semua orang kenal..make up dia memang terbuzzzz....baek giler...

Dulu aku masa kawin mak andam aku perempuan...tapi aku suka juga...dia baik sangat nama dia kak NORIZ...dia make up tak nampak aku over sangat...nampak ok sesuai dengan keadaan aku budak kampung...sesetengah pengantin tue kawin make up tebal giler kita yang tengok depan - depan nie jadi takut...tapi hasil dalam gambar terbaek dan cantik...so terpulang la nak make up macam ne...




Aku nak tanya korang especially girl la...apa pendapat korang???
Betul ker orang kata pak andam make up lagi cantik dari mak andam?
Benar kah pak andam make up lagi kemas dan naik seri dari mak andam?
Betul ke mak andam nie banyak sangat jampi serapah dia?
Benarkah mak andam nie lagi cerewet dari pak andam?
Aku tinggalkan soalan nie...aku nak tengok korang punyer respon...

No comments :

Post a Comment

Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

Related Posts with Thumbnails

IKLAN JAP