NAK TAU INFO KLIK SINI

Wednesday, October 6, 2010

KISAH RITA RUDIANI

 http://www.syoknyer.com/wp-content/uploads/2008/12/rita-aidil-3.jpg
Bila tengok Rita Rudiani masa awal kemunculan dia dulu kalau tak silap citer 3 dara pingitan keluaran TV1..masa tue dia tak la secantik sekarang...bila tengok citer mami jarum junior pun dia tak secantik sekarang...masa dulu saya tengok rita gediknyer perempuan nie...bila dapat tau dia orang Perlis (orang utan aji) lagi la malu nak ngaku satu negeri...sejak dia berlakon dengan Rosyam Nor dan Aoran Azizs saya suka la lakonan dia..dia nampak cantik sangat..dah tue sopan je...citer dia yang paling saya suka citer Cinta Gila , Rahsia Cinta dan Rozanna..
http://www.kosmo.com.my/kosmo/pix/2009/0425/Kosmo/Hiburan/hi_02.2.jpg
Sebelum dia kawin dengan Zaquan saya penah terjumpa dia dengan her mum dan PA dia kat pekan kangar...masa tue sangat tengok dia dari jauh...cantik la minah tue..tinggi kulit putih je...tapi kureng sikit la kenpa dia tergedik2 dan manja2 sangat dengan abang kedai perabot tue..bila saya pi dekat baru saya perasaan la Rita Rudiani rupanyer...memang betul dia nie cantik la...dia memang bagus sebab dia jadi diri dia walaupun dia dah glemer dia tetap pemurah dengan senyuman dan ramah mesra...

http://farm4.static.flickr.com/3104/3150641832_ef95d8d75a_o.jpg
semoga rita dan suami kekal ke akhir hayat




No comments :

Post a Comment

Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

Related Posts with Thumbnails

IKLAN JAP